Kumpaan näistä..lomasta kyse..kokemuksia?

Eli mahdollisesti helmikuussa matkaan..

Teneriffa ja kohteena tämä
http://www.finnmatkat.fi/lomakohde/espanja/teneriffa/playa-de-las-americas/blue-star-parque-cristobal/?season=talvi-09-10

tai sitten
Lanzarote ja tämä
http://www.finnmatkat.fi/lomakohde/espanja/lanzarote/puerto-del-carmen/blue-star-cinco-plazas/?season=talvi-09-10

Onko kokemuksia paikoista tms?

Meitä on ehkä kaksi perhettä menossa ja alle kouluikäisiä lapsia tulee mukaan..

 
moi
En ole koskaan Kanarian saarilla ollut, mutta harkinnut olen ja olen ajatellut juuri Teneriffaa. Eikös siellä ole se tulivuorikin? Olisi sit muutakin nähtävää kuin uimaranta.
 
No Teneriffa
OIi ainakin meille positiivinen yllätys. Ei oltu tuossa hotellissa, mutta Playa de las Americas:issa kuitenkin. Ja Teiden lisäks on mm. Loro-park, hieno eläinpuisto. Autolla kiertää helposti koko saaren.
 
hej
Olen käynyt pari kertaa saaren pohjoispuolella, Puerto de la cruzissa. Molemmilla reissuilla vuokrattiin auto ja kierrettiin saarta. pohjoispuoli ja eteläpuoli eroaa toisistaan täysin. Pohjoisessa satelee jonkin verran, etelässä (jossa americas on ) on kuivempaa ja aurinkoisempaa. Americasissa pistäydyttiin ostoksilla. Oli paljon kalliimpaa, kuin puertossa, joka on normikaupunki. Eli siis turistihinnat :(. Pitkät, hienohiekkaiset hiekkarannat, jotenkin turstisteille rakennetun näköinen paikka. En usko, että itse menisin, mutta luulen, että pikkulasten kanssa voi olla juuri sopivanlainen rauhallinen lepolomapaikka. Hotelli näyttää ainakin hyvältä. Muutenkin vaikutti rauhalliselta. Mainostavat paikkaa ainakin "takuuaurinkoiseksi". Puertossa taas saa takuusateet, ehkä useamman kerran päivässä. Kannattaa vuokrata auto, ja ajaa esim. Teiden tulivuorelle, jossa upeat kuumaisemat. Jos siis lämpö alkaa kyllästyttää (tulivuorella tarvitte talvikamppeet :))
 
hej
Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:
no tuota loro-parkkia mekin ajateltiin, että siellä olis mukava käydä lasten kanssa. että ehkä se Teneriffa olis sitten..
No se Loro Parque on siellä Puerto ge la Cruzissa just. Kiva paikka lapsille takuulla. Mutta kovaan pääsymaksuun saa varautua.
 
kaalimaan vartija
Oltiin muutama vuosi sitten Lanzarotella ja just tuossa Cinco Plazas hotellissa. Tykättiin kovasti. Hotelli oli kiva ja ruoka oli hyvää. aika paljon laitettiin ruokaa ite. Rantaan on mun mielestäpitkä matka mutta meillä oli auto ja sillähän pääsee kivasti liikkumaan. Suosittelen lämpimästi! :)
 
No Teneriffa
Alkuperäinen kirjoittaja hej:
Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:
no tuota loro-parkkia mekin ajateltiin, että siellä olis mukava käydä lasten kanssa. että ehkä se Teneriffa olis sitten..
No se Loro Parque on siellä Puerto ge la Cruzissa just. Kiva paikka lapsille takuulla. Mutta kovaan pääsymaksuun saa varautua.
No joo, ei se halpa paikka oo, mut mielestäni kyllä sen arvoinen. Ne kaikki esitykset kannattaa ehdottomasti kiertää, on tosi ammattitaitoista ja hauskaa. Ja onhan saarella sitten noita vesipuistoja ym.
 
hej
Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:
juu tiedän että se Loro puisto on just tuolla puerto de la cruzissa mutta sinnehän pääsee autolla :)

lapsien kanssa ne rannat ja hotelli on ykkösjuttu.
Hyvä :) Sinne on vaan aika pitkä matka. Katso, järjestääkö se matkatoimisto sinne bussireissuja, jos olis niin mutkattomampaa...
 
kaalimaam vartija
kannattaa valita hotelli jonka altaat on lämmitettyjä. Meille osui tammikuussa aika viileitä ilmoja... rannalla käytiin ainoastaan kävelemässä ja uitiin sitten hotellin altaalla.
 
kaalimaan vartija
Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:
juu tiedän että se Loro puisto on just tuolla puerto de la cruzissa mutta sinnehän pääsee autolla :)

lapsien kanssa ne rannat ja hotelli on ykkösjuttu.
Lanzaroten hotellissa oli joka ilta ohjelmaa lapsille. Meidän mukelot tykkäsivät vaikka kielenä olikin englanti...
Ja onhan Lanzarote kaunis paikka. Pieni kylläkin... me tykättiin ja lapset haluisivat sinne uudestaan. :)
 
kaalimaan vartija
Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:
tuo hotelli näyttää kyllä tosi hyvältä..pitäisköhän koittaa alkaa sitä varaamaan :)
Jos tarkoitat Lanzarotea niin ehdottomasti! :D Kannattaa yrittää saada huone joka 1kerroksessa ja paremmin varusteltu keittiö... Meillä oli vielä uima-allas siinä heti edessä jotenistuttiin omalla terassilla miehen kanssa ja lapset saivat uida niin paljon kuin jaksoivat...

Uskon kyllä että Teneriffakin on ihana paikka!
 

Yhteistyössä