Kumpaan kannattaa luottaa: Points-laskimeen vai Ostajan oppaaseen...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LEAL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LEAL

Aktiivinen jäsen
24.03.2007
3 955
0
36
Kun olen huomannut näiden välillä ristiriitoja :/

Laskin näyttää enemmän kuin opas.
Esim.

Katsoin erään metvurstin opuksesta ja siellä sanottiin, että kaksi viipaletta on 0,5p ja laskin väitti että 1p.

Mehukeitosta opus sanoo, että 0p, laskin sanoo, että 0,5p.

Eihän nuo suuria määriä ole, mutta jos niitä päivän mittaan tulee monta niin sittenhän se on =)

Sokeriton mehukeitto on aina nolla, mutta ei sitäkään montaa lasillista kandee juoda =)
Ja tosta metwurstista.... kato paljon siinä on rasvaa... ja päätä sitten. Itse tosiaan yli 20 kg laihdutin melkein vuodessa noilla pisteillä, enkä ihan tarkkaa lukua kaikesta pitäny.

Tsemppiä rojektiin!

Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Sokeriton mehukeitto on aina nolla, mutta ei sitäkään montaa lasillista kandee juoda =)
Ja tosta metwurstista.... kato paljon siinä on rasvaa... ja päätä sitten. Itse tosiaan yli 20 kg laihdutin melkein vuodessa noilla pisteillä, enkä ihan tarkkaa lukua kaikesta pitäny.

Tsemppiä rojektiin!

Joo niin mäkin olen tosta mehukeitosta ajatellut, mutta laskin näytti, että 2dl on 0,5p :o Ja aina kun laskee jotain niin tohon laskimeen syötetään kalorit ja rasva/100g, että ei se tyhjästä niitä sanele :D

Mulla lähtenyt 8,3kg, 15kg tavoitteena ja melko tiukkaa linjaa olen vetänyt. Mutta aika helpoa tämä kuitenkin on ollut =)

Joo, siinä on varmaan jotain pyöristysongelmia siinä koneessa tai jotain sellaista.... että se et ottaa sen isomman mahdollisen =)

Vaikuttaa hienolta toi sun vauhtis! tsemppiä siihen vaan =) se kuitenkin sallii kaiken toi ohjelma =)

Yhteistyössä