Kumpaakohan sitä uskois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piimä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piimä

Vieras
Neiti kohta 3v. ketoili isin kanssa tutustumisesta... kyselin siinä et kehen on tutustunu? Maijaan. Missä, kaupassako? joo...
Onko Maija kiva? joo
mitäs isi tykkää Maijasta? tykkää.
Onko sillä lapsia? joo tyttö ja poika.
Onko ne sun ikäsiä? vanhempia.
Minkä nimisiä ne on? en tiedä.
Mitäs isi, suuttuuko kun kerrot mulle? ei, on iloinen
Ootteko montakin kertaa nähny Maijaa? Näytti 4 sormea ja sanoo kakskertaa.
Isi on kuulemma soitellukki sille ja pussaillu...
Ukkohan kiistää tälläistä tapahtuneen ja sanoo likan keksineen sen jostakin.
Mä sit kysyin vähän myöhemmin et montako Maijaa sillä on puhelimes, niin se suuttuneella äänellä käski mun lopettaa jo. (aiemmin kun on valehdellu mulle, niin oli samanlainen ääni kellossa)
Nyt sitten en tiädä kumpaako uskois?!
Ukolle sanoin et kuun viimeinen päivä pitää sen muuttaa pois. Ero ollu vireillä jo vuodenvaihteesta.

Ei tuo likka oo tähän mennes satuja kertoillu, mutta sitä mietiinkin e tnytkö se alkaa? Ukko on aina vaiennu kuin muuri, jos se ei ole halunnu keskustella aiheesta. Ei saa sanaakaan irti siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja sa:
No onko sillä sit jotain merkitystä, jos kerran kuitenkin olet miestä heittämässä pihalle kotoa kuun lopussa ja erokin ollut vireillä jo vuodenvaihteesta asti??

Sama tuli mieleen. Älä lasta ainakaan laita teidän väliseksi asiamieheksi :|

Lopetin kysymiset siihen, kun kertoi on ne pussannukki, vaikka en sitä kysyny! En mä aiokkaan kysellä Maijasta enempää, ku se vaan tuli ihan puskista tää koko juttu... Lähti äitienpäivälahjasta juttu käyntiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vg:
Muuten en ota kantaa, mutta älä tenttaa lasta vaan mieluummin sitä miestä :attn:

Peesi. Tuli vähän surullinen olo kun luin miten äiti tenttaa kolmevuotiasta.

Meiän kolmevuotias ois todennäköisesti sanonu että Maija on ihana koska se antaa hänen ostaa ponin ja syödä pelkästään karkkia ja hän toivoo että isi menee Maijan kanssa naimisiin. Ja että Maija on ihan oikee prinsessa ja asuu linnassa.

Ja todennäkösesti Maija ois kassatäti.

Alkuperäinen kirjoittaja sa:
No onko sillä sit jotain merkitystä, jos kerran kuitenkin olet miestä heittämässä pihalle kotoa kuun lopussa ja erokin ollut vireillä jo vuodenvaihteesta asti??

O sillä senverran merkitystä, että sattuu se kuitenkin.
Samas sängyskin vielä joudutaan nukkuun, ku ei se oo saanu kämppää mihin menis miettiin mitä elämältänsä oikeesti haluaa.
Nyt tuntuu että tää oli sitten tässä lopullisesti. Ei tarvi senkään enää miettiä vaan voi alottaa taas juomaan vaikka joka päivä. Eron hakeminen sai sen tajuamaan, etten mä enää kestä sen jokapäiväistä juomista kotona.

Kukaan ei sitte ilmeisesti kysele lapseltaan mitään, jos vaikka päiväkotiin tulee vaikka uus tyyppi? Ai se onkin tenttaamista ku kysyy ihan normaalisti et onko joku kiva? onko lapsia, yms. Mä en kysyny sen soittamisiista tai pussailuusta mitään. Eikö nykyvanhemmat enää keskustele lapsiensa kanssa? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:
Kukaan ei sitte ilmeisesti kysele lapseltaan mitään, jos vaikka päiväkotiin tulee vaikka uus tyyppi? Ai se onkin tenttaamista ku kysyy ihan normaalisti et onko joku kiva? onko lapsia, yms. Mä en kysyny sen soittamisiista tai pussailuusta mitään. Eikö nykyvanhemmat enää keskustele lapsiensa kanssa? :o

Itse asiassa mä olen ollut eron jälkeen tosi tarkka (jopa ylitarkka) siitä, etten kysele lapsilta sanaakaan iskän naisystävistä... tai muutenkaan isäänsä liittyviä juttuja. Muuten kyllä kyselen vaikka mitä ja jutellaan monenmoista. Ja kyllä ne ihan oma-aloitteisesti kertovat niitä naisjuttujakin ja muita ja tottakai kuuntelen, ei ne mitään tabuja ole kuitenkaan. En vaan halua että lapsille tulee missään vaiheessa tunne että äiti "tenttaa" ja että sitten niiden pitäis miettiä että mitä voivat kertoa ja mitä eivät. Mä en tässä ihan laske päiväkodin uusia tyyppejä samaan kategoriaan kuin exän asiat. Ja mulle siitä tuli ex heti kun eropäätös tehtiin, vaikka asuttiinkin vielä 5kk saman katon alla.

Sulle tekee varmaan hyvää saada se pois sieltä samasta kämpästä ja samasta sängystä? Tiedän ettei oo mikään maailman helpoin juttu toi yhteisasuminen tossa vaiheessa... koita jaksaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:

No en kyllä todellakaan kysele jos lapsi vaikka kertoo jostain kaupassa tapaamastaan henkilöstä että "onko sillä lapsia".

Yhteistyössä