ehkä oot katkera kun et itelle sitä mahdollisuutta oo saanut,mut mä ainakin aion jatkosssakin ottaa 4d-kuvan jos saa jotkut katkeruudessaan haluu purkaa sen sitte muilleAlkuperäinen kirjoittaja hyh:noi 4D-kuvat on kuvottavia :/
Ehkä ei kannata tehdä päätelmiä yhden kommentin perusteella. Ehkä olen aina ollut sitä mieltä, että noi on karseita. Ehkä mullakin on ollut mahdollisuus tuohon, mutta en ole katsonut sitä tarpeelliseksi koska tärkeintä ei ole ollut tulevan lapsen sukupuoli... ja epäillyt poikkeavuudet saa selville muutenkin jos tarve vaatii.Alkuperäinen kirjoittaja Ellunaa:ehkä oot katkera kun et itelle sitä mahdollisuutta oo saanut,mut mä ainakin aion jatkosssakin ottaa 4d-kuvan jos saa jotkut katkeruudessaan haluu purkaa sen sitte muilleAlkuperäinen kirjoittaja hyh:noi 4D-kuvat on kuvottavia :/
Mun mielestä ultrakuvissa on hyvinkin paljon eroja, jotkut on selkeitä ja toiset taas ei. Mulla esikoisen aikaset ultrakuvat oli tosi selkeitä ja toisen ultrakuvat oli sellasia että jättivät kyllä mielikuvituksen varaan hyvinkin paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Ellunaa:ette sitte varmaa oo ennen ultrakuvaa nähny,ettekä sen takia osaa lukee sitä oikein
Käsittääkseni ultrakuvia tulkitsee lääkärit? Oletko itse sellainen? Jos olet, miksi kysyt muiltaAlkuperäinen kirjoittaja Ellunaa:ette sitte varmaa oo ennen ultrakuvaa nähny,ettekä sen takia osaa lukee sitä oikein
Juu, useampia ultrakuvia nähty kun lapsia on seitsemän ja raskauksia yksitoista. Mutta silti en ota selkoa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ellunaa:ette sitte varmaa oo ennen ultrakuvaa nähny,ettekä sen takia osaa lukee sitä oikein
en mä oo sanonutkaan et mulle toi sukupuoli jotenki tärkee olis,meepäs lukee aiemmat kommentit ääliö... eikö sitä saa arvuutella leikillään et "kumpakoha mahtaa olla"??? ja muistoiksi me ollaan se kuva haluttu kun kerran lääkäri kysyi et halutaanko mukaan kuvia....Alkuperäinen kirjoittaja hyh:Ehkä ei kannata tehdä päätelmiä yhden kommentin perusteella. Ehkä olen aina ollut sitä mieltä, että noi on karseita. Ehkä mullakin on ollut mahdollisuus tuohon, mutta en ole katsonut sitä tarpeelliseksi koska tärkeintä ei ole ollut tulevan lapsen sukupuoli... ja epäillyt poikkeavuudet saa selville muutenkin jos tarve vaatii.Alkuperäinen kirjoittaja Ellunaa:ehkä oot katkera kun et itelle sitä mahdollisuutta oo saanut,mut mä ainakin aion jatkosssakin ottaa 4d-kuvan jos saa jotkut katkeruudessaan haluu purkaa sen sitte muilleAlkuperäinen kirjoittaja hyh:noi 4D-kuvat on kuvottavia :/
Ehkä osaisi, jos kuva olisi selvä eikä noin huono laatuinen.Alkuperäinen kirjoittaja Ellunaa:ette sitte varmaa oo ennen ultrakuvaa nähny,ettekä sen takia osaa lukee sitä oikein
on otettu zoomilla,toinen lapsi tosin oli toisessa kainalossa niin voi olla kamera heilahtanut niin enpä sitä ala uudestaan nyt kuvaamaan... ja kamera kun hajos joulun alla niin eipä lainakameralla saa tosta parempaa kuvaa kun ei mikään kauheen hyvä ole =)Alkuperäinen kirjoittaja Wandii:Siinä on möykky. Kuva on tosi epäskarppi. Alkuperäinen varmaan tarkka, mutta ap voisi ottaa kyllä uuden kuvan kuvastaan tai skannata. Ei saa mitään selvää...
Tarkan kyllä saa. Ap vois ottaa kameran kauemmas kohteesta odottaa niin, että tarkentuu ja viedä vaikka zoomilla lähemmäs. Monessa testikuvassa yms. on sama ongelma. Peruskamera ei saa noin lähietäisyydeltä tarkkaa, jos ei ole jotain macrotoimintoja yms...
No taitaa ap:llä olla vaan huono päivä. Annettakoon se anteeksi hänelle, onhan hän RASKAANA.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Siis joko tähän sekoitetaan katkeruuskin? (se kuuluisa kateuskortti) Miten katkeruus ja se ettei saa kuvasta selvää, liittyvät toisiinsa? :/
tämä tuli kuin omasta suustani =) kiitos kun joku ymmärsi :flower:Alkuperäinen kirjoittaja siili:Käsittämätöntä. Ap haluais leikillään arvuutella tulevan vauvan sukupuolta, mutta te oletta ihan kummallisia kaikki. Kuva on huono ja 4D-ultra kamala ja tarpeeton ja vauva alien yms. Tuo kateuskortti otettiiin kyllä ihan aiheesta käyttöön. Lukekaama koko ketju uudestaan. Montako asiallista vastausta on tullut? TÄMÄ ON LEIKKIÄ!
Mä koen olleeni asiallinen, vaikka en saanutkaan selvää. En ole saanut selvää omien lastenikaan kuvista, juuri ja juuri erottanut missä on pää, jalat ja kädet. Tulihan tähän outoja vastauksia, mutta tuskin ne kateudesta johtuvat, (pikeminkin tyhmyydestä ), joten sinänsä kateuskortin veto oli hassua.Alkuperäinen kirjoittaja siili:Käsittämätöntä. Ap haluais leikillään arvuutella tulevan vauvan sukupuolta, mutta te oletta ihan kummallisia kaikki. Kuva on huono ja 4D-ultra kamala ja tarpeeton ja vauva alien yms. Tuo kateuskortti otettiiin kyllä ihan aiheesta käyttöön. Lukekaama koko ketju uudestaan. Montako asiallista vastausta on tullut? TÄMÄ ON LEIKKIÄ!
Katkera??Alkuperäinen kirjoittaja Ellunaa:en mä oo sanonutkaan et mulle toi sukupuoli jotenki tärkee olis,meepäs lukee aiemmat kommentit ääliö... eikö sitä saa arvuutella leikillään et "kumpakoha mahtaa olla"??? ja muistoiksi me ollaan se kuva haluttu kun kerran lääkäri kysyi et halutaanko mukaan kuvia....Alkuperäinen kirjoittaja hyh:Ehkä ei kannata tehdä päätelmiä yhden kommentin perusteella. Ehkä olen aina ollut sitä mieltä, että noi on karseita. Ehkä mullakin on ollut mahdollisuus tuohon, mutta en ole katsonut sitä tarpeelliseksi koska tärkeintä ei ole ollut tulevan lapsen sukupuoli... ja epäillyt poikkeavuudet saa selville muutenkin jos tarve vaatii.Alkuperäinen kirjoittaja Ellunaa:ehkä oot katkera kun et itelle sitä mahdollisuutta oo saanut,mut mä ainakin aion jatkosssakin ottaa 4d-kuvan jos saa jotkut katkeruudessaan haluu purkaa sen sitte muilleAlkuperäinen kirjoittaja hyh:noi 4D-kuvat on kuvottavia :/
huhuh ku tälläsiä ääliöit riittää näköjään ihan tarpeeks katkeruudessaan tulla tänne purkaan katkeruuttaan