kumpaa uskoa?

ultrassa on povattu molempia sukupuolia, viikolla 20 poikaa ja viikolla 28 tyttöä. joten kumpaas tässä nyt mahtaisi olla uskominen?
onko jollain muulla ollut samaa tilannetta? ja kumpi on sitten tullut?
 
Jaa-a :LOL:
Kyllä mie ennemmin poikaan luottasin, koska useemmin se tyttöveikkaus menee pieleen :LOL: Mutta se selviää sitten ajallaan ;) :LOL:
Mutta toisaalta viikolla 28 on paikat jo ihan kehittyneet, kun taas viikolla 20 ei välttämättä vielä...mut voi se pili olla piilossa viikolla 28 vielä :whistle: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja liirah:
tää on paha! :D arvaatkaa vaan kerkesinkö ostaa kolme laatikollista poikien vaatteita ton 8 viikon aikana..? :LOL: no jos täältä sitten tyttö tulee niin jollekkin halvalla myyn, ehkä.. :D

:LOL: :LOL:
Mie en oo ostellut yhtään tyttöjen juttuja, vaikka rv 20 tytöksi povattiin...itse kyllä oon sitä mieltä, että tääKIN olis poika :whistle: Jotenki tuntuu sille ja alitajusesti oottaa poikaa :/

Jos nyt käykin niin, et teille se tyttö tuleekin ja meille mun aavistuksien mukaan poika, niin mie voin sitte ostaa sulta halvalla vaatteet :LOL: :LOL:

Jahvetti 30+5
 
No onneksi ostelit "poikienvaatteita", eli tod. näk. vaaleansinistä jne. niin niitä voi käyttää hyvin tytölläkin. Yhdistelee vähän vaaleanpunaista jne.. niin ei oo vaatehankinnat menny hukkaan, vaikka olisikin tyttö. Harmillisempi juttu, jos olisit kamalat kasat ostellut vaaleanpunaisia vaatteita tai mekkoja ja sit tulisikin poika :D
 
No voi hemmetti, meillä oli tänään kanssa ultra ja tyttöä veikattiin. Olin ihan innoissani, että nyt uskallan jo vihdoinkin ostaa vaatteita, mutta nyt alkoi arveluttamaan eli uskallanko luottaa?!? :(

liirah: Oliko teille 2D vai 4D? Meillä oli 4D ja siinä kyllä näkyi tosi selkeästi ettei siellä jalkojen välissä mitään ollut, päinvastoin näkyi pieni "halkio".

malttamaton&hippu 19+0
 
malttamaton, ultrathan ei koskaan ole NIIN varmoja, että niihin 100% voi luottaa, mutta jos 4D:llä on selkeesti päästy näkemään jalkoväliin, niin hyvinkin varmana tulosta pitäisin =)

Mulla ultrattiin viikolla 20 sekä tavallisella, että 4D:llä, mutta jalat oli sen verran linkussa, että edes 4D:llä ei selkeetä kuvaa saatu ja tytöksi veikattiin...oma olo on aika poikavoittoinen (toki 3 pojan jälkeen, heh), että sen näkee sit kumpi on ;)
 
no jotenki mä kallistuisin siihen 28 viikolla tehdyn ultran puoleen (jos näkymä ollut selkeä ja kokenut ultraaja), sillä tiedän myös tapauksen jossa rv 20 pojaksi sanottu osoittautuikin synnytyssalissa tytöksi! siinä oli mammalla ihmettelemistä kun oli 20 viikkoa odottanut poikaa.. kätilökin oli vitsaillut etteikö tyttö kelpaa, pistetäänkö takaisin.. :LOL:
 
mulle sanottiin ekasta neljä eri lääkäriä pitkin raskautta että poika tulee, ja mie laitoin kaikki siniseksi, ja ilmoitin sukulaisille että poika tulee,sanottiin vielä la kun kävin ultrassa että poika on varmaan yli nelikiloinen jos menee yli, kun vauva syntyi lääkäri onnitteli uunituoretta äitiä; onneksi olkoon pieni tyttö tuli.
eli tyttö painoi 10pv yliaikaisena 3190g ja oli 48,5cm pitkä...
kyllä siinä oli ihmetystä kerrakseen.

Sitten pojasta sanottiin rakenneultrassa että täältähän löytyy munasarjat...
tyttö on tulossa, mutta aika lopussa toinen lääkäri korjasi että liekö luullut munuaisia munasarjoiksi... :eek: :eek:
Voiko noin pahasti LÄÄKÄRIT erehtyä sisäelimistä???
mutta poika sieltä sitten syntyi...

että kattelehan rauhassa..ja jos haluaa ostaa vaatteita valmiiksi, osta sellaisia jotka käy molemmille!

 

Yhteistyössä