Kumpaa uskoa ? (raskaustesti asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaahas !?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaahas !?

Vieras
Tein tänään 2 testiä, päivä pissasta. Ensiksi marketin liuskatesti, tuli tosi haalea haamu ( mut nii et sen näki ). Parin tunnin päästä tein apteeksin testin ja se oli nega. ( malttamaton kun olen :D )
Mun kierto on yleensä 38 päivää, mut täs kierros menkat alkoi melki 2viikkoo etuajassa, kesti sen 5pv. Menkkojen jälkeen ollut ns. raskausoireita ;
etova olo, väsy, finnejä, alamahaa juilii ja ala selkää myös. Ja siis menkat loppui maanantaina.

No, plussa on aina plussa. Mä en oo koskaan käyttänyt muita kun marketin liuskatestejä. ja aina ne on oikein näyttäneet. Sun pissa on voinut olla laimeampaa silloin kun testasit sillä apteekin testillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
No, plussa on aina plussa. Mä en oo koskaan käyttänyt muita kun marketin liuskatestejä. ja aina ne on oikein näyttäneet. Sun pissa on voinut olla laimeampaa silloin kun testasit sillä apteekin testillä.

Nii se on totta. olis pitäny odottaa aamuun mutta ku en malttanut..

Jos sitä sunnuntaina testailis sit uudestaa ? Mutta olisko noi sit ollut valemenkat tms ? Tietääkö joku millaset valemenkat on ??

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Oliko markettitesti Pregent? Mulla oli kerran sellasessa jo valmiiks haamuviiva ennen kun ees pissin siihen, onneks huomasin ennen kun tein :(

Olihan se. Mun tuttavilla näyttänyt ihan oikein, mutta voihan olla et mulla oli sit huono liuska tms.. jos toi apteekin oma kuitenki näytti oikein ?! :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oliko markettitesti Pregent? Mulla oli kerran sellasessa jo valmiiks haamuviiva ennen kun ees pissin siihen, onneks huomasin ennen kun tein :(

Olihan se. Mun tuttavilla näyttänyt ihan oikein, mutta voihan olla et mulla oli sit huono liuska tms.. jos toi apteekin oma kuitenki näytti oikein ?! :(

Nii en tiedä, koita ylihuomenna uudestaan?

Ite en kyllä luottais tohon Pregentiin, siitä on niin paljon huonoja kokemuksia. Etsi vaikka haulla roskihaamu ja pregent.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Nii en tiedä, koita ylihuomenna uudestaan?

Ite en kyllä luottais tohon Pregentiin, siitä on niin paljon huonoja kokemuksia. Etsi vaikka haulla roskihaamu ja pregent.

asia selvä ! testailen sunnuntai aamuna vaikka apteekin omalla vielä kun tuola kaapissa on vielä yks ylimääräne ! :) toivotaa parasta.

Yhteistyössä