Miten hän on pökkelö?No joo, rebuista ois DeSantis Trumpia parempi, vaikka aika pökkelö sekin on...
En ole ehkä seurannut tarpeeksi intensiivisesti, mutta vaikutti ihan hyvältä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten hän on pökkelö?No joo, rebuista ois DeSantis Trumpia parempi, vaikka aika pökkelö sekin on...
Kumpaakaan ei pidä valita, kuten jo sanoin. Vai oliko liian vaikeaa ymmärtää, mitä tuo 65 vuotta tarkoitti? Luonnevikainen vanhus ja seniili vanhus, kai USAssa nyt joku hieman toimintakykyisempi löytyy.
Edellisissä USAn presidentinvaaleissa ilmoittauduin Tulsi Gabbardin kannattajaksi, mikä ei kuitenkaan riittänyt Tulsin valintaan.
Unohdit molemmilta ikämiinukset!
Ehkä hän pelkää haukkuja JA haukkuja.Kun nyt oli tarkoitus verrata vain näitä kahta. Ihan sama kuin olisi naisten futiksen MM-finaalissa Ruotsi ja USA, mutta sinä jankuttaisit "mutku E-Korelaiset on niin söpöjä".
Ehkä hän pelkää haukkuja JA haukkuja.
Annoit kaksi vaihtoehtoa ja suutuit kun en valinnut tiedottomassa tilassa olevaa.Mut asiaan. Olisi kiva kuulla muidenkin kuin Lissun ja AivanSaman mielipiteitä. Lissun Trumpismi toki tiedätään. Ja myös se, että loppujen lopuksi AS valitsisi myös hänet. Jopa Ukrainan, Euroopan ja Suomen kustannuksella.
Vähäsen vanhuudenhöperö? Älä nyt viitsi, materiaalia on netti pullollaan.Täällä ei saa sanoa mitään hyvää Bidenistä. Joten ehkä siksi.
Hän ei muuten ole seniili. Hänellä on änkytystaipumusta ja toki hän on vähäsen vanhuudenhöperö, mutta seniili on liioittelua. Trumpissa taas narsismi ei ole millään muotoa liioittelua.
Oon kyllä vakavasti eri mieltä sen suhteen, mitä sanot Venäjästä. Maa on Suomelle suuri uhka ja se, että saisi Ukrainan vallattua, ei olis Suomelle hyvä juttu. Kuten ei olis sekään, että USA:n, Naton johtomaan, johtaja olisi Putin-fani.
Onhan siellä ”hoviläärä”, kai hän jotakin tietää mahdollisesta ” seniiliydestä”.Eikö Biden tosiaan saanut miinusta seniiliydestä?! Hänhän on ihan tiedottomassa tilassa!
Tulsi oli oikean laidan demokraatti, tosin ei ole enää kun kyllästyi mm. woke-vouhotukseen. Itse asiassa muutama republikaanikommentaattori on ehdotellut Tulsia Trumpin varapresidenttiehdokkaaksi, vaikka hän ei republikaani (ainakaan vielä) olekaan.Niin jos on pakko valita kahdesta, niin kumman otat. luonnevikaisen vai seniilin?
Kuvittelisin sinun ymmärtävän USA:n politiikkaa sen verran, että todelliset vaihtoehdot ovat vain Biden ja Trump. Jos toinen heistä (todennököisemmin Biden) estyy esim. terveydellisistä syistä, niin sitten "ulkopuolisella" voi olla pieni mahis. Jos molemmat estyy, niin tilanne on auki.
Sanoisin kumminkin, että Biden 50%, Trump 45%, joku muu 5%.
Oliko Tulsi demokraatti? Yllättävää sinulta...
Tulsi oli oikean laidan demokraatti, tosin ei ole enää kun kyllästyi mm. woke-vouhotukseen. Itse asiassa muutama republikaanikommentaattori on ehdotellut Tulsia Trumpin varapresidenttiehdokkaaksi, vaikka hän ei republikaani (ainakaan vielä) olekaan.
Tuisi Gabbard on sillä tavalla hyvä poliitikko, että ajattelee itse ja kertoo mielipiteensä, vaikka ne olisivatkin puolueen virallisen liturgian vastaisia. En ollut tai ole hänen kanssaan kaikesta samaa mieltä, mutta olisi ollut paras tietämistäni ehdokkaista.
Suomessa moni kuvittelee demokraattien vastaavan meidän demareita ja republikaanien kokoomusta. Noin ei kuitenkaan ole.
Oliko sinulla joku eteläkorealainen erityisesti mielessä? Lee Min-a?Kun nyt oli tarkoitus verrata vain näitä kahta. Ihan sama kuin olisi naisten futiksen MM-finaalissa Ruotsi ja USA, mutta sinä jankuttaisit "mutku E-Korelaiset on niin söpöjä".
Eli valitset sinäkin mieluummin Trumpin? Vaikka Ukraina menisi sitten pesuveden mukana.
Kuulostaa hyvältä.Rebut on sekoitus populismia, rikkaiden etujen ajamista, konsevatismia, vähän rasismiakin.
Onkohan hänkin seniili koska ei huomaa miten heikossa kunnossa Biden on.Onhan siellä ”hoviläärä”, kai hän jotakin tietää mahdollisesta ” seniiliydestä”.
Varmaankin on, jos te siellä Suomessa huomaatte sen 6000 km takaa.Onkohan hänkin seniili koska ei huomaa miten heikossa kunnossa Biden on.
Joku 5000 mailia, eli ei ole vielä ongelma.Varmaankin on, jos te siellä Suomessa huomaatte sen 6000 km takaa.
Vai olisko joku 10 000 km.
Ei näy olevan.Joku 5000 mailia, eli ei ole vielä ongelma.
Sekö sitten näkyy 5000 mailin päästä? Eiku sinähän oot vieläkin pidemmällä!Ei näy olevan.
Olen itsekin aprikoinut joidenkin Suomessa asuvien sielun vointia.
On vähän kauempana, mutta olen tarkkanäköisempi.Sekö sitten näkyy 5000 mailin päästä? Eiku sinähän oot vieläkin pidemmällä!
Niin kaukana, mutta kuitenkin niin lähellä!On vähän kauempana, mutta olen tarkkanäköisempi.
Voisinkin järjestää palstalla kyselyn, jossa kysyttäisiin: "Kumpaa antaisit lapsellesi aamupalaksi, sianpaskaa vai hevosenlantaa?" Tuloksena sitten Iltasanomissa/Iltalehdessä kerrottaisiin: "Vanhemmista 68% haluaa syöttää lapselleen hevosenlantaa".