Kumpaa teillä saa odottaa, sinua vai miestä?

Mietin vaan kun sanotaan että aina naisia saa odottaa.. Meillä se on lähes poikkeuksetta mies jota saa odottaa... :whistle: Siis esim jos ollaan jonnekin lähdössä niin siinä vaiheessa kun ollaan muut valmiina menee herra vielä ajamaan partaa tai vessaan tai jotain, aina viime tipassa. :headwall:
 
oonko mä ainut jota saa odottaa :ashamed: :snotty:
siis mies on nopaa,käy suihkussa ja on jo samantien ovella menos...mutta ei hoida kuin ittensä lähtökuntoon :headwall: eli minä joudun kattoon mukust pukeisiin/autoon..... :saint:
 
Miestä! Oli sitten kyse kauppareissulle tai ulkomaanmatkalle lähdöstä. Kerran päästiin lähtemään puolessa tunnissa anoppilaan ja se oli kyllä ihme! :eek: Olen siitä lähtien yrittänyt muistuttaa miestä, että eikös ollutkin kiva lähteä nopeasti, ilman riitaa ja nalkutusta. Ei vaan ole oikein tehonnut... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Miestä. Sille tulee AINA p*skahätä just kun ollaan pojan kanssa saatu puettua ulkovaatteet päälle.... |O
Uskomattoman usein tuota sattuu meilläkin...
:whistle: Enkä oikeasti voi käsittää miten ketään voi alkaa p*skattamaan juuri silloin kun pitäis johonkin lähteä? Onkohan se jäänne siltä ajalta kun kulki vielä vaipoissa kun meillä ainakin lapsetkin teki aivan liian usein tavaran vaippaan juuri silloin kun oltiin just saatu ulkokamppeet päälle! :snotty:
 

Yhteistyössä