Kumpaa rakastan tai siis kumpi rakkautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Krista80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Krista80

Vieras
Kumpi on rakkautta seuraavista ja kumman valitsisitte?

1. Olemista takana muutama kuukausi, haluamme halata ja pussata toisiamme kun tuntuu niin ihanalta, seksi on mahtavaa, tunnen miestä kohtaan magnettista vetovoimaa, tunnen hänen luonteensa ja täydennämme toisiamme, mies ns. inhimillinen luonne eli ei mikään enkeli silti, ei ihan kauheen komea, mutta miehekäs

2. olemista takana 10 vuotta, tunnen samanlaista hellyyttä häntä kohtaan kuin lapsiani kohtaan, ihailen hänen luonnettaan kun on niin sympaattinen ja hyväntuulinen, tulen iloiseksi ainakun näemme toisemme ja nautin hänen seurastaan, seksi ei enää huvita eikä koskettelut jne...

Kumpi näistä on rakkautta ja kumman miehen valitsisitte?

Mulla vähän sama tilanne, tosin seksiä ei ole toisen kanssa ollut, eikä ihan heti tule olemaan. Mutta olen kyllä,aikeissa jättää pitkän suhteen taakseni, vaikka meillä onkin yhteinen lapsi. Uuden kanssa ollaan niin eri tasolla kuin nyksän kanssa koskaan, siis avoimmuudessa ja ihan kaikessa...

Ensimmäinen ihastumista ja intohimoa, toinen ystävyttä ja tottumista.

En nyt tiedä, jonkinnäköistä puolittaista rakkautta molemmissa?
Ensimmäisen ottaisin, jos pakko valita.

Viimeksi muokattu:
voisin kuvitella olevani pitkässä parisuhteessa kumman kanssa tahansa kun kuitenkin niin paljon hyviä puolia molemmissa, mutta ongelmana on kun rakastan ilmeisesti molempia. Siis kummakin kanssa voisin olla parisuhteessa. Vastauksia vielä kiitos. He ovat vaant oistensa vastakohtia luonteiltaan ja kaikin tavoin.

Ensimmäinen on tosiaan sitä alkuhuumaa, intohimoa jne. mitä oikeastaan lähes jokaisessa uudessa suhteessa on. Tai ainakin pitäisi olla :)

Toinen on ehkä sitten enemmän toveruutta, tottumista, ystävyyttä. Voi siellä pohjalla rakkauttakin olla (ja varmasti onkin) ja sen joko saa tai ei saa heräämään vielä sellaisella tunteenpalolla.

Kyllä mä noista kahdesta valitsisin miehen nro 1. Joskin tiedostaisin samalla sen, että tuo kaikki huuma menee kyllä aikanaan ohi ja se tunne tasoittuu. Onko lopputulos lopulta sama, kuin mitä miehen nro 2 kohdalla? Ehkä, ehkä ei. Mutta kyllä mä sen kortin silti ympäri kääntäisin :)

Yhteistyössä