Niinistöä, kuten tälläkin kierroksella. Hänen arvomaailmansa kohtaa oman arvomaailmani paremmin kuin Haaviston. On myös uskottavampi ulkopoliittisena edustajana.
Se in ihan sama, mitä arvoja presidentti edustaa, kun sen tehtävä on ainoastaan olla edustava. Olis se kivaa, kun kaksi miestä olis esim itsenäisyyspäivän juhlissa vastaanottamassa vieraita... koko maailma naurais meille ja muutenkin kauhistuttava ajatus.
[QUOTE="Santtu";25500722]Olis se kivaa, kun kaksi miestä olis esim itsenäisyyspäivän juhlissa vastaanottamassa vieraita... koko maailma naurais meille ja muutenkin kauhistuttava ajatus.[/QUOTE]
Maailmaa ei kuule ihan hirveästi kiinnosta Suomen itsenäisyyspäivän vastaanotto.
[QUOTE="Santtu";25500722]Se in ihan sama, mitä arvoja presidentti edustaa, kun sen tehtävä on ainoastaan olla edustava. Olis se kivaa, kun kaksi miestä olis esim itsenäisyyspäivän juhlissa vastaanottamassa vieraita... koko maailma naurais meille ja muutenkin kauhistuttava ajatus.[/QUOTE]
Näin ja tässä on sit ne samat syyt, miksi mä äänestän Haavistoa
[QUOTE="Santtu";25500776]Entäa, kun ne kiertää "edustamassa".... buahhaa... vähänkö noloa.[/QUOTE]
Niin tätä mä olen miettinyt jonkin aikaa. Sieltä saapuu valtiovierailulle Suomen presidentti Pekka Haavisto ja hänen öö tota öö kumppaninsa ecuadorilainen kampaaja tico toco. Voi nehän on kun jostain conanin sketsipätkästä.