KUMMIUDESTA kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kati

Vieras
Minulla on pian 7v kummipoika. Olen aina hakenut hänet shoppailemaan kun hänellä on synttärit ja siitä hän useasti tuleekin meille yöksi. Nyt vaan pistää raivostuttamaan kun me ei tunnuta olevan kauhean tervetulleita heille kylään ja vuosi sitten ei meitä edes synttäreille kutsuttu. :( Silti hain pojan shoppailemaan. Poika asuu toisella paikkakunnalla ja sitä syystä ei nähdä kovin usein (joo joo huono tekosyy) Nyt tulee vaan sellainen tunne, että minä kummina olen velvoitettu ostamaan pojalle lahjoja, mutta minua ei silti tarvitse kutsua kylään.

Kohta taas pojalla synttärit ja mietin mitä tehdä jos en saa kutsua juhliin....

MITÄ te tekisitte???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko varma, että järjestävät synttärit muille kuin lapsen kavereille? Silloin on ihan turha loukkaantua.

Viimevuonna ainakin oli kaikki muut 3 kummia olleet juhlissa kun poju siitä kertoi ja kun hänet kotiin palautin niin hän esitteli meille lahjojaan. Äitinsä sanoi vaan, et "joo, meillä oli viikonloppuna juhlat" :/

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Vai olettavatko he, että tulisitte ilman kutsua?

Aina ennen ovat kutsut laittaneet. Ja enhän voi tietää minä päivänä he juhlivat kun usein juhlivat yhteissynttärit pikkusiskonsa kanssa. Heillä synttäreissä väliä n 1kk...

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Vai olettavatko he, että tulisitte ilman kutsua?

Aina ennen ovat kutsut laittaneet. Ja enhän voi tietää minä päivänä he juhlivat kun usein juhlivat yhteissynttärit pikkusiskonsa kanssa. Heillä synttäreissä väliä n 1kk...

Hmm. No sitten ei kyllä ole siitä kyse. Itse ehkä kuitenkin pitäisin kummipoikaan yhteyttä vaikka vanhempien kanssa ei niin olisikaan tekemisissä. On kuitenkin sen ikäinenkin jo tuo poika, että ymmärtää silä tavalla. Teidän yhteiset jutut voivat olla hänelle tärkeitä.

sitä minäkin ajattelin, että eihän se sen lapsen vika ole, että on saanut tuollaiset vanhemmat. Poika kuitenkin kovasti minusta tykkää ja minä tietysti pojasta! Pitäisköhän laittaa tälle äitille viestiä, että koska pojun synttärit on?? :D

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
sitä minäkin ajattelin, että eihän se sen lapsen vika ole, että on saanut tuollaiset vanhemmat. Poika kuitenkin kovasti minusta tykkää ja minä tietysti pojasta! Pitäisköhän laittaa tälle äitille viestiä, että koska pojun synttärit on?? :D

No on kyllä aika outoa jos itse joudut kyselemään juhlien ajankohtaa. Sano samalla että ajattelit nyt itse kysyä kun haluaisit juhliin mukaan. Kun eihän ne nyt voi olettaa että et haluasi juhliin ollenkaan, vaikka veisitkin poikaa shoppailemaan.

Mua on myös vaivannut se että olen aina se yhteyttä ottava osapuoli. Tuntui välillä hankalalle soitella ja kysellä että koska voidaan tulla, mutta sitten ymmärsin että nämä ihmiset toimii niin. Sulla ap ei kyllä taida olla kyse tästä. Muutenkin mua vaivaa se asia että eikö olis kiva että se kummilapsikin joskus muistaisi kummitätiä. Vai onko tää näin yksisuuntainen tie.

Yhteistyössä