kummitteleeko sinun menneisyytesi teidän parisuhteessanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vituttaa jo kohta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vuh:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vuh:
Meillä tiedetään toistemme menneisyydestä vaikka mitä arkojakin asioita, mutta ne ei onneksi hetkauta yhtään kumpaakaan. Nyt ollaan toistemme kanssa ja sillä sipuli! Onkohan miehelläsi vähän huono itsetunto, menneisyyden pitäisi olla menneisyyttä. :/

niinpä. menneysyyden pitäisi olla MENNEISYYTTÄ. mieheni ei edes tuntenu mua silloin ku tapahtu kaikkea mistä hän nyt kuittailee ja vittuilee.

mitenköhän saisi lopettamaan? ei varmaan mitenkään.

Heivaamalla ovesta pihalle. Tosin oma entiseni tuli sitten vielä senkin jälkeen kyttäilemään - josko mulla ois mies täällä :kieh:

Yrittäkää keskustella miehen kanssa. Jos ei muutu, sun pitää vain miettiä, jaksatko tommosta älytöntä "jakorasiattelua"... Mies ei varmaan muutu ihan itsestään. :(

mä luulen ettei muutu... puhuttu on monta kertaa.
ei sen tarvi ku suuttua mulle niin sieltä tulee jo "huora."
eiköhän tää oo aika lopussa.
huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Kyllä tuo mies tietää jokaisen mainittavan hetken minun menneisyydestä. Ja usein siitä tahtooki puhua ja kysellä. Mutta mitään riitoja siitä harvemmin tulee...

Miks ne vanhat jutut muuten pitää saada tietää/kertoa? Ei niitä minusta tarvitse puida. Tietysti jotkut yleispätevät noin-arviot on ok, mutta ei meillä ainakaan oo kumpikaan edes halunnu kertoo/tietää monenko, kenen kanssa ja missä on oltu... Turhia mielikuvia ruokitaan semmosilla kertomuksilla, ei kai kukaan tosissaan niistäö tiedoista hyödy?

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Kyllä tuo mies tietää jokaisen mainittavan hetken minun menneisyydestä. Ja usein siitä tahtooki puhua ja kysellä. Mutta mitään riitoja siitä harvemmin tulee...

Miks ne vanhat jutut muuten pitää saada tietää/kertoa? Ei niitä minusta tarvitse puida. Tietysti jotkut yleispätevät noin-arviot on ok, mutta ei meillä ainakaan oo kumpikaan edes halunnu kertoo/tietää monenko, kenen kanssa ja missä on oltu... Turhia mielikuvia ruokitaan semmosilla kertomuksilla, ei kai kukaan tosissaan niistäö tiedoista hyödy?

ei meillä mies edes tiedä monen kanssa olen ollut.
hän tietää vain esim. sen että en seurustellut lapseni isän kanssa kun lapsi sai alkunsa (eikä olla missään vaiheessa seurusteltukaa). siitä oikeestaan nää kaikki jutut. ja siitä että hän tietää henkilökohtaisia ja aika arkoja juttuja menneisyydestäni... ja vittuilee myös niistä. en ole oikeastaan mitään itse kertonut, vaan mies kysynyt ja olen vastannut. ei olisi pitänyt.

hän tietää vain esim. sen että en seurustellut lapseni isän kanssa kun lapsi sai alkunsa (eikä olla missään vaiheessa seurusteltukaa). siitä oikeestaan nää kaikki jutut. ja siitä että hän tietää henkilökohtaisia ja aika arkoja juttuja menneisyydestäni... ja vittuilee myös niistä. en ole oikeastaan mitään itse kertonut, vaan mies kysynyt ja olen vastannut. ei olisi pitänyt.

Voihan paska! :hug: Että kehtaa tuollaisia käyttää sinua vastaan. Tuollaisella kierolla miehellä ei tee mitään. Vielä itse kyselee eikä sitten osaa sen vertaa kunnioittaa että pitäisi turvan kiinni. :kieh:

Voihan paska! :hug: Että kehtaa tuollaisia käyttää sinua vastaan. Tuollaisella kierolla miehellä ei tee mitään. Vielä itse kyselee eikä sitten osaa sen vertaa kunnioittaa että pitäisi turvan kiinni. :kieh:

just toi tässä eniten surettaa...
että tietää satuttavansa ja silti vittuilee :(
en mä voi pyytää anteeksi häneltä asioita mitä mulle on tehty ja mitä on tapahtunut.
iha loppu tota tollasta...
ei tässä taida muu kuin ero auttaa :(

[/quote]

huoh.

[/quote]

Ei hyvältä kuulosta. Sun ei TOD. tarvii kuulla huorittelua omassa kodissasi. :( Maailmassa on toisenlaisiakin miehiä.

riitoja ei tule..mies tietää osan menneisyydestä..ja on ollu mustasukkainenkin tietyissä jutuissa..ja välillä ei enää mutta ennen asiat tli pintaan..ja vähän kinattiin..siksipä olen suosiolla jättänyt osan ihan menneisyyteen enk' kertonut :whistle:

huoh.

[/quote]

Ei hyvältä kuulosta. Sun ei TOD. tarvii kuulla huorittelua omassa kodissasi. :( Maailmassa on toisenlaisiakin miehiä.

[/quote]

mua ei ole koko suhteen aikana ollut kenestäkään toisesta miehestä kiinnostunut ja silti epäilee mua koko ajan :(
miehessäni on myös paljon hyviä puolia ja osaa olla myös aivan ihana mutta tuo on liian iso ongelma meidän suhteessa.
en mä jaksa enää tuntea syyllisyyttä menneistä asioista.
:(

Mies tietää menneisyydestäni oikeastaan kaiken. Ja juu, joskus aikoinaan olin aika villi tapaus. Kerroin kaiken olennaisen silloin, kun aloimme seurustelemaan tosissamme. Ettei tule ikäviä yllätyksiä sitten jälkikäteen.

Mutta koskaan mies ei ole asiasta mulle v*ttuillut, tai ottanut sitä esille riidan tullen.

Meillä nämä asiat on kerrottu siksi, ettei tule ylläreitä sitten myöhemmin. Ihmisillä kun on tapana puhua, etenkin siellä missä me ennen asuttiin...Kenenkään ei tarvinnut tulla supisemaan että toi sun muijas/äijäs oli ennen sen ja sen kanssa ja teki sitä ja tätä siellä ja täällä, kun me voitiin miehen kanssa todeta että joo, tiedetään, so what? =)

Mun menneisyyteni meni aikoinaan vääntämään nykyisen mieheni tuulilasinpyyhkijät solmuun...Oli sen kanssa ollut aika riitaisa ero ja aika pian aloitin nykyisen kanssa seurustelemaan. Muuten ei ole entiset suhteet sen kummemmin kummitelleet. Mulla on kaksi pidempää seurustelusuhdetta aiemmin ja joskus niistä saattaa jotain puhetta olla jossain tilanteessa. Kaikki mahdolliset mies tietää, vaikka aikanaan noita lyhyitäkin suhteita oli useampi. Menneet on menneitä.

Ei kummittele, viimeksi eilen asiasta keskusteltiin ja mies totesi jälleen kerran, että hän ei ehkä halua tietääkään mitään yksityiskohtia :D Ja mitäpä niillä väliä olisikaan, vuosien takaisilla (yli 5v) asioilla, joita on joskus nuorena sinkkuna tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ei kummittele, viimeksi eilen asiasta keskusteltiin ja mies totesi jälleen kerran, että hän ei ehkä halua tietääkään mitään yksityiskohtia :D Ja mitäpä niillä väliä olisikaan, vuosien takaisilla (yli 5v) asioilla, joita on joskus nuorena sinkkuna tehnyt.

mullakin jo yli kolme vuotta kaikesta aikaa!
ja olin kolme vuotta sitten aikas nuori, en edes täysi-ikäinen.

nyt suututtaa, kirjotettuna huomaa itekin miten typerä meidän tilanne on!

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Meillä nämä asiat on kerrottu siksi, ettei tule ylläreitä sitten myöhemmin. Ihmisillä kun on tapana puhua, etenkin siellä missä me ennen asuttiin...Kenenkään ei tarvinnut tulla supisemaan että toi sun muijas/äijäs oli ennen sen ja sen kanssa ja teki sitä ja tätä siellä ja täällä, kun me voitiin miehen kanssa todeta että joo, tiedetään, so what? =)

Niin, no jos noin aatellaan niin juu. Meillä nyt molemmille ollut alusta asti selvää että oltiin aktiivisia sinkkuinakin ja että kumppaneita on ollu enemmän kuin keskiverto-kansalaisella. Tietysti seurustelujutut jne. vakavammat on kerrottu, mut ei oo kumpikaan jaksanu rueta luetteloo tekemään kumppaneista ja tekemisistä.
Ja jos joku niin pöljä ois et jotain vanhoja tulis meistä toisillemme kertomaan, niin oltas silti kyllä että So What, ei kiinnosta :D

meillä kuittailtiin suhteen alussa,tai ei tietty ihan alussa mut muutaman kuukauden yhdessäolon jälkeen,nyt 3 vuotta yhessä ja vittuilu loppunu,tietty joskus ison riidan tullen saattaa aukoa nuppia mut nykyään pyytää jopa anteeks sit niistä

Yhteistyössä