kummista taas =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Januliittus

Aktiivinen jäsen
19.12.2007
4 359
0
36
Jyväskylä
silloin joskus kerroin kun kummi ei ole tuonut tyttäremme synttäri lahjaa, ja on keksiny mitä kummallisimpia syitä ettei tarvii tulla käymään vaikka asuu 50m päässä meistä.. Noh, toivat sitten kuitenkin tyttönsä ( mieheni kummi-tyttö ) meille virpoo joka oli mahataudissa.. Eikä tuoneet sitä tyttäremme lahjaa vaikka ovelle asti pääsivät.. :headwall: :headwall:
joillekin oma napa tärkein, mut ei kummi-tytöllä niin väliä.
Me sentään muistimme heidän tyttöään synttäri päivänä ja pääsiäisenä sai kunnon pääsiäislahjan kun virpoi!

Emme uskalla heille mainita asiasta koska suuttuvat niin pienestä. Esim: siitä että meidän tyttö oli hoidossa ja HALUSIMME OLLA KAHDESTAAN miehen kanssa. eikä menty niille ryyppää (olenhan raskaana)

Ja kaikki tämä pelkän kateuden takia :headwall:

No olipas sekava :whistle:

Ymmärrän miltä tuntuu. Meillä kummi asuu melkein kävelymatkan päässä ja on nähnyt lastani viimeksi alkusyksynä. Ensimmäistäkään joululahjaakaan ei ole ostanut, lupasi kyllä ekana jouluna ostaa kunhan rahaa tulee ja on ihme jos ei työssäkäyvällä ole rahaa vaikka parin euron juttuun. Vaikka ei ne lahjat ole pääasia, mutta kyllä mietityttää hänen motiiveita kummiksi (itse pyysi päästä). Vähän kyllä potuttaa.

Mutta kiva että olette heidän lasta muistaneet, eihän se lapsen vika ole millaseen perheeseen on syntynyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
:attn: miten asiasta voisi nätisti mainita :ashamed:

Ai synttärilahjasta vai yleisesti yhteyden pitämisestä?

no yleisesti niiden käyttäytymisestä!! Mun mielestä ei käyttäydy kovin aikuismaisesti!

Mistä päättelet, että he ovat teille kateellisia? Ehkä he eivät jostain syystä halua enää olla kanssanne tekemisissä... Joskus käy niinkin.

no ei ole juu lapsen vika, mut luulis vanhemmilla hiukan päässä raksuttavan että ei muista meidän lasta ja sit kiikuttaa tänne omansa että saa jotain lahjaa! :headwall:

Jotkut ihmiset on vaan ajattelemattomia, toiset on oikeesti ilkeitä ja omahyväisiä. :(

Itsellänikin on vaikeaa kertoa kuinka pettynyt olen tuohon yhteen kummiin. Olen kyllä muulla tavoin yrittänyt asiasta viestittää, esim. en ole ollut niin kovin häneen yhteydessä. Ehkä sinä voisit yrittää vaan rehellisesti nostaa kissan pöydälle, jos olet niin rohkea.

no yleisesti niiden käyttäytymisestä!! Mun mielestä ei käyttäydy kovin aikuismaisesti!

Mistä päättelet, että he ovat teille kateellisia? Ehkä he eivät jostain syystä halua enää olla kanssanne tekemisissä... Joskus käy niinkin.

No heistä tuli tuollaisia kun haettiin laina ja ostettiin uusi auto + olohuoneen tarvikkeet..
Sitä ennen muistivat jopa nimipäivänä meidän tyttöä.. Ja pitivät yhteyttä!

ap:han kirjoitti että olivat tuoneet oman lapsensa hänen tykö virpomaan!

no onneksi meidän tyttö ei viel ymmärrä synttäreiden tarkoitusta.. Mutta mun mielestä 50m on aika vähän ja vie aikaakin muutaman min kun kävis vain ovella onnittelemassa ja jättäis sen lahjan minkä on luvannu tuoda kahden viikon ajan

Mutta ei kai se lahja ole tärkein?

en oo ap, mutta vastaan kuitenkin. Lahja ei ole tärkein, mutta jos luvataan ostaa ja ei osteta, eikä käydä kylässä, niin ei ole kivaa. Sitä paitsi kyllä mun mielestä hyvä kummi muistaa lasta vaikka halvalla pienellä jutulla, vaikka omatekoisella.

Yhteistyössä