Kummipoika saa aika mielenkiintoisen nimen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kai kukaan nyt toisen kiusaksi samaa nimeä anna, ehkä he ovat jo valmiiksi miettineen nimen ennen kuin kuulivat teidän pojan nimen. Mullakin on yksi kaveri, pari kuukautta nuorempi, jolla on sama nimi kuin minulla. Ja hänen vanhempansa olivat jo ennen mun syntymää päättäneet oman tyttärensä nimen. He olivat siis myös minun vanhempien perhetuttuja ja sukuakin. Tosin olivat sitten sen jälkeen kysyneet kun minut kastettiin, että haittaako jos he antaa saman nimen, kun he olivat samaa kerran suunnitelleet.

Ompa erikoista ja siis todella röyhkeetä! Antaa nyt sama nimi kun on sun penskalla!

HOHHOIJJAA!!! JOS SE NIMI NYT VAAN OLI SERKKUS MIELEEN. Ihme idareita... Ja mistä tiedät ettei ole päättänyt jo lapsena että hänen pojasta tulee sen ja sen niminen. Ai mut eihän se käy kun SÄ valitsit sen jo. Minä tiesin jo lapsena että ensimmäisestä pojastani tulee *****

Meillä sunnuntaina tyttären ristiäiset. Itse olin jo pikkutyttönä päättänyt tytön nimen, jos joskus sellaisen tulisin saamaan, kyseinen nimi on molempien mummojeni etunimi.
Noh miehen veljen tyttö sitten pari vuotta takaperin kastettiin samaisella nimellä, harmitti kyllä tosi paljon :( ja vähän harmittaa vieläkin, mutta tyttäreni saa ensimmäiseksi nimeksi tuon kyseisen nimen, mutta toisesta nimestä tulee sitten kutsumanimi, varmaan joillekin aiheuttaa ihmetystä, mutta ko nimi on minulle tärkeä.
Itsellä ainakin niin paljon ystäviä, sukulaisia ja tuttavia, että aika vaikea löytää sellaiset nimet joita "kenelläkään" ei ole. Ja haluan, että nimi "tarkoittaa jotain" ei vain ole randomisti kalenterista kaivettu.