Kummin päin se menee (tylsyys ja ihmisen luonne)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumpi ja kampi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kumpi ja kampi

Vieras
Onko tylsällä ihmisellä tylsää?
Vai onko tylsällä ihmisellä aina tekemistä ja hauskaa?

Minulla ei ole vielä ollut ksokaan tylsää. Voin ihailla jotain maitohorsman lehteä kuin lapsi. Olenko tylsä koska en vaadi ihmeitä? olen iloinen ja tyytyväinen. en jaksa miettiä mitä multa puuttuu. Ei olisi kivasti tehty lapsia kohtaan käyttää elämää kadehtimiseen ja märisemiseen. Ollaan aika köyhiä mutta nautitaan elämästä.

Onko niin, että jos joku pitkästyy niin hän on itse tylsä ja pitkäveteinen ihminen. vai onko niin että se jolla on hauskaa ja aina tekemistä (jotain ilmaista, mutta lukeminenkin on niiin mahtavaa ja ihanaa), on jotenkin tyhmä ja tylsä ja yksinkertainen? siis jos se hauskuus on jotain ilmaista, kuten vaikka siivous? tai opiskelu?

Yleensä tylsä ihminen on tylsä muiden kuin omasta mielestään :) Ja ihminen jolla on tylsää omaa huonon mielikuvituksen, älykkäillä ihmisillä on harvoin tylsää.

Minusta kyse ei ole älystä, vaan rohkeudesta. Tylsää on ehkä ihmisillä, jotka aina miettivät, miltä tämä toisista näyttää, voiko näin tehdä vai onko tämä älytöntä? Älyttömillä ei ole koskaan tylsää, niillä on monesti hervottoman hauskaa.

niin tylsää, joskus kun minulla oli vielä tylsiä hetkiä niin oli myös huippuhetkiä, kun on tasaisen kiireistä aina niin ei ehdi olla tylsää mutta ei myös huippuhetkiäkään. mutta joku tylsä tyyppi joka aina odottaa muilta jotain eikä itse voi kokea mitään vaan suorittaa jotain kaavaa ja vaatii toisilta, sillä on tylsää ja se on tylsä!

Yhteistyössä