kummilusikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Onko teidän lapsilla kummilusikat?
Mietin tuossa että kehtaanko pyytää kummea ostamaaan tuollaisen kun ovat niin kalliita (kaiverruksen kanssa halvimmillaankin 50e)? Meillä lapsilla lusikat ja nyt siis nuorimmalla ristiäiset edessä ja kummit kyselivät kummilahjasta...

On lusikat molemmilla. Kyllä mä olen kummankin sylikummille lusikkaa ehdottanut kun ovat kummilahjasta kyselleet, oon antanut myös muita vaihtoehtoja kuten valokuvakehys, kynttilänjalka, jokin koru... Jos kummit olisivat olleet vähävaraisia, olisin saattanut jättää lusikan ehdottamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On. Ja olen myös antanut omille kummilapsille. Kyllä kehtaat.

Jotenkin arveluttaa kun tiedän että heillä rahat tiukassa ja tuo nyt on kuitenkin "vaan lusikka"...

Voithan sitten pyytää jotain muuta, tietenkin. Esim. vaikka Pentikin lautasen. Ne on ihania ne lapsille tarkoitetut ja käteviä muotoilunsa takia. Yksi lautanen taitaa maksaa n. 15-16e.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
On lusikat molemmilla. Kyllä mä olen kummankin sylikummille lusikkaa ehdottanut kun ovat kummilahjasta kyselleet, oon antanut myös muita vaihtoehtoja kuten valokuvakehys, kynttilänjalka, jokin koru... Jos kummit olisivat olleet vähävaraisia, olisin saattanut jättää lusikan ehdottamatta.

juu, paikllisessa liikkeessä lusikat maksaa 79e, en tiedä sisältyylkö tuohon edes kaiverrus... Kehyksiähän saa parilla kympillä jo. ehkä vaan kerron että muilla on lusikat mutta en erityisesti pyydä ostamaan sitä.

En kyllä itse kehtaisi pyytää mitään kallista vaikka kysyttäisiinkin.Anna vaihtoehtojakin.Jos kummeilla on rahat vähissä niin 50e on iso raha...Tuskin kuitenkaan heitä olet kummeiksi pyytänyt lahjan takia...

On lusikat :) Minusta se on kaunis, perinteinen kummilahja. Tuo 50 ? ei minusta kyllä kallis ole. Jos on ihan normaalituloisista ihmisistä kysymys.

Jos kumminne ovat pienituloisia tai työttömiä, niin sitten se voi tietenkin kirpaista. Voisitko siinä tapauksessa keksiä jonkun toisen, halvemman lahjan ja sanoa vaikka että kummilusikka olis kiva tai sitten xxxx :) Näin olisi vähän valinnanvaraa kummeillakin, eikä tulisi päänsärkyä lahjasta ja sen kalleudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
En kyllä itse kehtaisi pyytää mitään kallista vaikka kysyttäisiinkin.Anna vaihtoehtojakin.Jos kummeilla on rahat vähissä niin 50e on iso raha...Tuskin kuitenkaan heitä olet kummeiksi pyytänyt lahjan takia...

näimpä, musta toi on tosi paljon... miten ne onkin noin kalliita... itseä hirvittäis ostaa tuommonen, tuntuu että nuo kehysket on muodissa nykyään enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
meillä liikkeessä oli 58e sis. kaiverrus (eiköhän se nykyään kuulu hintaan) Ne perinteiset mallit ja sit oli halvempia, n. 50e. vähän modernimpi.

Meilläpäin kuuluu kaikkiin kummilahjoihin kaiverrus hintaan, mutta Helsingistä kun ostettiin kummilahja niin kaiverrus maksoi eriksee, vielä yli kympin.

Ihana lahja, valitettavasti vain tosi kallis. Meillä esikoisella on ja toivottavasti tälle nuorimmaisellekin saadaan.. Oisko paha ostaa selainen itse jollei kummeilta tule..? Voiskai se "kummi"lusikka olla muistona vanhemmiltakin.

Yhteistyössä