Kummilapselle 50e rippilahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja "lahja"
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä riittää :) Toki jos teillä on hyvät tulot, olette läheisiä ja olet sylikummi niin voit antaa enemmän. Kannattaa ottaa huomioon myös se onko kummilapsen vanhemmat hyvinpalkkaisessa työssä vai onko heillä tiukkaa. Teinit haaveilee vaikka mistä kivasta....

Tyttärelläni on kolme kummia. Veljeni on erittäin hyvin palkatussa työssä (johto tehtävissä), hänen lapset ovat kaikki jo omillaan. Veljeni ei muista kummityttöä koskaan tai sitten kun jotain tuo niin lahja ei ole ollenkaan mietitty. Hän myös tietää, että meillä on erittäin tiukkaa koska minä olen työtön. Tiedän toki, että hän on sen luonteinen, että hän ei osaa ajatella asiaa. Hänen nykyinen avovaimo todennäköisesti myös vaikuttaa näihin asioihin. Harmittaa kun aikoinaan valitsin väärän sylikummin.

Toinen kummi asuu lähellä ja olemme tekemisissä. Jouluksi tyttäreni 13 v. sai häneltä 100 € lahjakortin vaatekauppaan ja kävivät viellä syömässä ja elokuvissa. Mekin aina muistetaan tätä kummia ja olen kertonut tytölleni, että pitää musitaa aina hyvin kiittää. Tärkeinä on kuitenkin että aidosti välittää ja haluaa olla tekemisissä.

Kolmas kummi asuu ulkomailla ja olemme tekemisissä harvemmin. Hänellä on myös pienet tulot ja häneltä ei useinaan tule lahjoja, mutta silloin kun nähdään niin menee ostoksille tyttäreni kanssa ja viettävät yhteistä aikaa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä