Kertokaas mulle hyviä kummilahjoja,toinen kummi on jo hommannut sellasen kehyksen,mä ajattelin jotain vähän erilaisempaa..onko ideoita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hippo:tytölle vai pojalle?
Alkuperäinen kirjoittaja mievaan:Meidän tyttö sai kummeitaan Nomination-korun ja muutaman laatan siihen..mie ainakin tykkäsin..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä mukavia ovat esim. valokuva-albumi, pituusmitta, johon saa lapsen kuvia tai perinteinen lusikka.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toi sormus on ihana, sit tietty tämä minkä myös tyttäremme sai/saa
Kummit olivat kaiverruttaneet puolitusinaa hopelusikoita valmiiksi, kastepäivänä sai tyttö yhden lusikan ja sit 5:nä seuraavana syntymäpäivänään aina lusikan kerrallaan jossa on kaverrettuna ensin kastepäivä ja muina sit syntymäpäivä + vuosiluku, itse tykkään näistä lahjoista.
Tyttö on nyt 4v ja aina syntymäpäivinään saa myös jotain pientä lusikan lisäksi, mut ideana aivan mahtava
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Mun mielestä kivoin tähän mennessä on ollut sellainen soittorasia, johon saa lapsen kuvia. Itse en tykkää lusikoista ja koruista, turhaa säilytettävää...
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Mun mielestä kivoin tähän mennessä on ollut sellainen soittorasia, johon saa lapsen kuvia. Itse en tykkää lusikoista ja koruista, turhaa säilytettävää...
Siinähän nuo säilyy, kuten soittorasiakin =)
Alkuperäinen kirjoittaja heikku:Kertokaas vielä tällanen asia,kun mies ei kuulu kirkkoon,niin onko tervetullut sinne?Ajattelin vaan että siellä kun on se uskontunnustus-osio ja kaikki nousee sillon seisomaan,niin eihän toi mun mies voi sellaseen osallistuu..
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Mun mielestä kivoin tähän mennessä on ollut sellainen soittorasia, johon saa lapsen kuvia. Itse en tykkää lusikoista ja koruista, turhaa säilytettävää...
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Mun mielestä kivoin tähän mennessä on ollut sellainen soittorasia, johon saa lapsen kuvia. Itse en tykkää lusikoista ja koruista, turhaa säilytettävää...
Siinähän nuo säilyy, kuten soittorasiakin =)
Siinä soittorasiassa on sentään ne kuvat ja se on esillä, mitään lusikoita ja koruja taas kukaan ei hyllyssä pidä ja ne on jossain jemma-nimisessä paikassa sitten turhana![]()