Kummilahjoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä annoin kummitytölle enkeliriipuksen ja ketjun. Kalevala korulla on muistaakseni joku tosi ihana enkelinsiipi riipus... saattaa kyllä maksaa hunajaa... Korut on mun mielestä kivoja, koska niitä voi sitten käyttää isompanakin.

Meidän kuopus (tyttö ) sai sormuksen (ja siihen saa myöhemmin kummitädiltään kultaisen kaulaketjun, johon sormus pujotetaan), kastetodistusputkilon, lusikan, soittorasian, jossa oli kaiverrukset ja johon sai kuvan.

Toi sormus on ihana, sit tietty tämä minkä myös tyttäremme sai/saa
Kummit olivat kaiverruttaneet puolitusinaa hopelusikoita valmiiksi, kastepäivänä sai tyttö yhden lusikan ja sit 5:nä seuraavana syntymäpäivänään aina lusikan kerrallaan jossa on kaverrettuna ensin kastepäivä ja muina sit syntymäpäivä + vuosiluku, itse tykkään näistä lahjoista.
Tyttö on nyt 4v ja aina syntymäpäivinään saa myös jotain pientä lusikan lisäksi, mut ideana aivan mahtava

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toi sormus on ihana, sit tietty tämä minkä myös tyttäremme sai/saa
Kummit olivat kaiverruttaneet puolitusinaa hopelusikoita valmiiksi, kastepäivänä sai tyttö yhden lusikan ja sit 5:nä seuraavana syntymäpäivänään aina lusikan kerrallaan jossa on kaverrettuna ensin kastepäivä ja muina sit syntymäpäivä + vuosiluku, itse tykkään näistä lahjoista.
Tyttö on nyt 4v ja aina syntymäpäivinään saa myös jotain pientä lusikan lisäksi, mut ideana aivan mahtava

Meidän esikoinen saa samalla idealla synttärinään lusikan kummitädiltään + jotain muuta lisänä. Ihana idea minustakin!

Meilläkin tyttö on saanut sormuksen...mutta se saakeli on vuosin varrella kadonnut jonnekin :'(

Meillä ihanimmat kastelahjat ovat säästöpossut, joita myydään kultasepänliikkeessä. Isommalla on valaskala ja pienemmällä nalle ja karuselli. Ne ovat supersuloisia ja ne ovat muutakin kuin pelkkiä koristeita.

Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Mun mielestä kivoin tähän mennessä on ollut sellainen soittorasia, johon saa lapsen kuvia. Itse en tykkää lusikoista ja koruista, turhaa säilytettävää...

Siinähän nuo säilyy, kuten soittorasiakin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Mun mielestä kivoin tähän mennessä on ollut sellainen soittorasia, johon saa lapsen kuvia. Itse en tykkää lusikoista ja koruista, turhaa säilytettävää...

Siinä soittorasiassa on sentään ne kuvat ja se on esillä, mitään lusikoita ja koruja taas kukaan ei hyllyssä pidä ja ne on jossain jemma-nimisessä paikassa sitten turhana :whistle:

Kertokaas vielä tällanen asia,kun mies ei kuulu kirkkoon,niin onko tervetullut sinne?Ajattelin vaan että siellä kun on se uskontunnustus-osio ja kaikki nousee sillon seisomaan,niin eihän toi mun mies voi sellaseen osallistuu..

Alkuperäinen kirjoittaja heikku:
Kertokaas vielä tällanen asia,kun mies ei kuulu kirkkoon,niin onko tervetullut sinne?Ajattelin vaan että siellä kun on se uskontunnustus-osio ja kaikki nousee sillon seisomaan,niin eihän toi mun mies voi sellaseen osallistuu..

Ei munkaan mies kuulu kirkkoon ja silti on lasten ristiäisiin osallistunut ;) Ei siellä tarvii mitenkään kuuluttaa että 'hei en muutens usko tähän sitten ollenkaan' :whistle: En itsekään ole uskovainen enkä risti käsiäni rukouksissa enkä lausu niitä litanioita...

Meidän kuopus sai toiselta kummilta lahjaksi muumimukin ja lautasen (rakkausmuumi) + muumi lastenaterimet. Joka vuosi tulee synttärilahjaksi muumimuki ja lautanen, lisäksi sitten joku pieni ylläri =)

Minä taas olen tykännyt molemmista :) Lusikat on tosi hyvän kokoisia taaperolle ja tyttäremme saamat helmet (kaulaketju ja ranneketju) on vaan niin suloiset (käyttöön pääsee sitten kun tyttö on 4-5v. luultavasti)

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:

Siinä soittorasiassa on sentään ne kuvat ja se on esillä, mitään lusikoita ja koruja taas kukaan ei hyllyssä pidä ja ne on jossain jemma-nimisessä paikassa sitten turhana :whistle:

Tuokin on totta juu, mutta mä ajattelen, että ne on sitten vanhemmalla iällä ihan kivoja juttuja, vaikka ne nyt ovatkin siellä jemmassa :)

Yhteistyössä