Kummiksi kutsu runo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Illusia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mää pyysin veljeäni näin:
kummia odottaa nyt,perheemme vastasyntynyt.
vaippaa ei ole pakko vaihtaa mutta velvollisuuksia et saisi kaihtaa.
lopulta kun muksu teininä luoksesi kurvaa,olisi hienoa jos hän yhä sinulta saisi tukea ja turvaa.
jos päätät pienestä ihmisestä huolta kantaa olisi hyvä jos tänään voisit vastauksesi antaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
lopulta kun muksu teininä luoksesi kurvaa,olisi hienoa jos hän yhä sinulta saisi tukea ja turvaa.
jos päätät pienestä ihmisestä huolta kantaa olisi hyvä jos tänään voisit vastauksesi antaa.

tosi ihana runo!

mä se en uskaltaisi noin paljon luvata, kun ei koskaan tiedä mitä elämässä sattuu. hirveät paineet luodaan kummeille jo kyselyvaiheessa! tää on muuten mennyt ihan kummaksi tää kummiusasia nykyvään. tuntuu, et se on niin paljon elämää suurempi asia tuo kummius, et se kiilaa kaiken muun edelle. valitetaan et kummi ei ole käynyt 2 viikkoon ja eilen yritin soittaa sata kertaa eikä vastannut kertaakaan.....huh huh! onneksi mun lähipiirissä sallitaan kummeille omaki elämä!

Alkuperäinen kirjoittaja kummitäti:

mä se en uskaltaisi noin paljon luvata, kun ei koskaan tiedä mitä elämässä sattuu. hirveät paineet luodaan kummeille jo kyselyvaiheessa! tää on muuten mennyt ihan kummaksi tää kummiusasia nykyvään. tuntuu, et se on niin paljon elämää suurempi asia tuo kummius, et se kiilaa kaiken muun edelle. valitetaan et kummi ei ole käynyt 2 viikkoon ja eilen yritin soittaa sata kertaa eikä vastannut kertaakaan.....huh huh! onneksi mun lähipiirissä sallitaan kummeille omaki elämä!

mä en nyt tajunnut???? mitä luvata????
toi on ihana runo eikä kaikkea tarvitse ottaa ihan kirjaimellisesti, se nyt tarkoittaa lähinnä sitä et on ihan normi aikuinen tälle lapselle myös tulevaisuudessa, ei siinä mitää paineita kasata kellekään.
jotenkin mä en nyt yhtään tajunnut tota juttua?
vissiin pitkät piuhat mulla tai jotain =D

"Kävi mielessä juttu jo aamulla varhain; sinusta tulisi kummeista parhain! Vaippaa ei olisi ihan pakko vaihtaa, mutta lapsellisuuksia et saisi kaihtaa. Ja kun muksu luoksesi teininä kurvaa, olis hienoa jos yhä sais tukea ja turvaa! Pikkuihmisestä saat kanssamme huolta kantaa, mutta hän myös paljon iloa antaa -ja sisältöä elämään! Lähdetkö siis tähän tehtävään?" =) Tällä me kysyimme viimeksi ja kummit tykkäsivät kovasti...

Yhteistyössä