Kummien lisäämisestä taas ketju...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pesky Pixie

Aktiivinen jäsen
11.09.2008
26 526
2
36
Siis taas tästä kummien lisäämisestä.

Kertokaa kokemuksia siitä! Jos olet omalle lapselle lisännyt kummeja, niin miten olette sitä kysyneet, mikä on ollut toivotun kummin reaktio? Miten siitä eteenpäin on sujunut?

Tai jos joku on itse tällainen jälkeenpäin lisätty kummi, miten sinulta kysyttiin, mitä silloin ajattelit siitä?

Tai mitä ajattelisit, jos joku pyytäisi sinua kummiksi jo hiukan isommalle lapselleen? Olisiko se samanlainen "kunnianosoitus" ja yhtä tärkeää kuin pikkuvauvan kummiksi ryhtyminen?

haluaisin pois kummiudesta, mutta en tiedä miten..

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Siis taas tästä kummien lisäämisestä.

Kertokaa kokemuksia siitä! Jos olet omalle lapselle lisännyt kummeja, niin miten olette sitä kysyneet, mikä on ollut toivotun kummin reaktio? Miten siitä eteenpäin on sujunut?

Tai jos joku on itse tällainen jälkeenpäin lisätty kummi, miten sinulta kysyttiin, mitä silloin ajattelit siitä?

Tai mitä ajattelisit, jos joku pyytäisi sinua kummiksi jo hiukan isommalle lapselleen? Olisiko se samanlainen "kunnianosoitus" ja yhtä tärkeää kuin pikkuvauvan kummiksi ryhtyminen?

Mun mielestä ainakin ihana idea. :heart: :) Jos vaikka lapsen alkuperäisistä kummeista joku kuolee tai lakkaa pitämästä yhteyttä. Kummi kuin kummi, on se kummius muutakin kuin se, että on paikalla ristiäisissä. =)

Itse en tiedä ketään, joka olisi lisännyt lapselleen kummeja. Yksi kaverini kastettiin vasta 15-vuotiaana, koska hän halusi rippikouluun..tätini on hänen kumminsa. :)

Oletko BKM suunnitellut lisääväsi kummin/kummeja lapsellesi? Minulla ei asiasta kokemusta ole, mutta uskon, että on mahdolliselle kummille ihan yhtä suuri kunnianosoitus.

Yhteistyössä