? ......... Vieras 21.12.2010 #1 Minkä hintaisia lahjoja olette kummilapsillenne ostaneet esim.jouluna????
X "xxx" Vieras 21.12.2010 #3 Kummityttö sai lahjoja n. 13 euron arvosta, Mutta todellinen arvo oli varmaan enemmän kun alekorista bongasin todella hyvällä alennuksella. Ei miusta niinkään se rahamäärä, vaan ajatus ja se että lahja sopii lahjottavalle. Tuleva kummipoika saa mobilen ja bodyn. On siis ihan pikkuinen vasta.
Kummityttö sai lahjoja n. 13 euron arvosta, Mutta todellinen arvo oli varmaan enemmän kun alekorista bongasin todella hyvällä alennuksella. Ei miusta niinkään se rahamäärä, vaan ajatus ja se että lahja sopii lahjottavalle. Tuleva kummipoika saa mobilen ja bodyn. On siis ihan pikkuinen vasta.
M meillä Vieras 21.12.2010 #4 jouluna ostetaan max 40 euron paketit. 5 kummilasta. Synttärilahjoihin voi mennä sit enemmänkin, kun eivät ole kaikki yhtä aikaa.
jouluna ostetaan max 40 euron paketit. 5 kummilasta. Synttärilahjoihin voi mennä sit enemmänkin, kun eivät ole kaikki yhtä aikaa.
A "aaa" Vieras 21.12.2010 #6 Mä laitoin noin 20e, opiskelija oon ... Ostan sitten jotain isompaa kun olen töissä =)