V
"vieras"
Vieras
Multa poistettiin kierukka kolme viikkoa sitten ja siitä asti on ollut todella kummallisia oireita, eikä kuukautisia ole vielä kuulunut. Ihan kun olisin raskaana, mutta en ole. Ensin oli palelua, nenän kuivumista, väsymystä ja itkuherkkyttä. Sitten tuli mukaan myös närästys, todella turvonnut olo vatsassa, hajut alkoivat ällöttämään ja selkäkivut vaivaamaan. Nyt uutena on ihan ihme "valkovuoto", joka on sellaista todella limaista ja keltaista!!! Mitä ihmettä?!?
Olen pistänyt kaiken hormonikierukan poiston piikkiin, sillä tuskin olen rakaanakaan, koska viimeinen peittojen heiluttelu ilman "lisäehkäisyä" oli kuitenkin viikkoa ennen poistoa. Mutta nyt tämä keltainen lima pisti miettimään, että voiko nämä kaikki oireet johtua jostain tulehduksesta tms. Onko jollakulla hyvää teoriaa tähän?
Olen pistänyt kaiken hormonikierukan poiston piikkiin, sillä tuskin olen rakaanakaan, koska viimeinen peittojen heiluttelu ilman "lisäehkäisyä" oli kuitenkin viikkoa ennen poistoa. Mutta nyt tämä keltainen lima pisti miettimään, että voiko nämä kaikki oireet johtua jostain tulehduksesta tms. Onko jollakulla hyvää teoriaa tähän?