V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:anteeksi tyhmyteni mut mikä on haltijakummi?
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa, kyse sukulaisesta. Mulle ei tosin edes suoraan sanonut ettei musta tulekaan kummia vaikka vauvan synnyttyä pyysi, miehelle sanoi ristiäisiä edeltävänä iltana. Ristiäisissä olin ja odotin jotain selitystä, en saanut enkä kehdannut kysyä, oli niin hiton ällistynyt olo että näin läimäistiin naamalle. Välit oli hyvinkin viileät monta vuotta, nykyään jo ihan ok. En ole kysynyt jälkikäteen koska en usko saavani rehellistä vastausta, mutta edelleen ihmetyttää syy ja ehkä joskus asiasta kysyn, eipä tuolla enää niin väliä ole.
Sinun tilanteessasi kysyisin syytä kun kyse on kuitenkin sun läheisestä ihmisestä. Ja tekisin varmaan kakut ja antaisin laskun mukana, jos kerran halusi sua hyväksikäyttää niin mikset ota samalla mitalla takaisin. Juhliin varmaan menisin ja pyytäisin tosiaan selitystä, siitä riippuen sitten miettisin millaiset välit voi jatkossa olla. Tosi inhottavaa että pitää ystäviä noin loukata, eikö voi päättää etukäteen ennenkuin menee suunsa kummiasioista avaamaan?! |O