V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja u:suprafill-lassie tai sit hanscompany hanskat.
Alkuperäinen kirjoittaja aivan:hanscompanyn hanskat sieltä ja syvältä, eli ite oon pettyny en ite osta enää.
halvempia ku reimatecit ja kalliimpia ku jonathanit. jos et halua maksaa hanskoista n 30e, niin jonathanit on alle 10 muistaakseni ja ihan hyvät.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja u:suprafill-lassie tai sit hanscompany hanskat.
Onko noi ne joissa kuminen alaosa ja suht paksu vuori? Ei kiitos niitäPinta menee rikki ja hikoiluttavat. Pitää aina repiä ylöslaisin kuivumaan, hankalaa.
Alkuperäinen kirjoittaja u:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja u:suprafill-lassie tai sit hanscompany hanskat.
Onko noi ne joissa kuminen alaosa ja suht paksu vuori? Ei kiitos niitäPinta menee rikki ja hikoiluttavat. Pitää aina repiä ylöslaisin kuivumaan, hankalaa.
meillä on kyllä ihan ohut puuvillavuori sisällä ja ei hikoiluta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja u:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja u:suprafill-lassie tai sit hanscompany hanskat.
meillä on kyllä ihan ohut puuvillavuori sisällä ja ei hikoiluta.![]()
Ahaa, mä taisinkin sekottaa niihin talvihanskoihin jotka meillä on. Siis Lassielta.
Alkuperäinen kirjoittaja reima:Reima-tecit, ja siihen vielä se +, niin ei tarvi pelätä, että lasten sormet kastuu!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja aivan:hanscompanyn hanskat sieltä ja syvältä, eli ite oon pettyny en ite osta enää.
halvempia ku reimatecit ja kalliimpia ku jonathanit. jos et halua maksaa hanskoista n 30e, niin jonathanit on alle 10 muistaakseni ja ihan hyvät.
Just katsoin yhdestä liikkeestä et 9,95 oli hinta. Minusta hyvinkin kohtuullinen asiansa hoitavista.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonathan:Tähti Jonathan on parempi. Reimatec on ylihinnoiteltua paskaa.
Kokemusta molemmista ja käyttäjän kommenttikin oli Reimatecista, et "Nää on tosi huonot".
Alkuperäinen kirjoittaja Slottade:reimatec. helppo laittaa käteen ja pysyy. hintansa veroset