Kummat vk-rukkaset paremmat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hanscompanyn hanskat sieltä ja syvältä, eli ite oon pettyny en ite osta enää.
halvempia ku reimatecit ja kalliimpia ku jonathanit. jos et halua maksaa hanskoista n 30e, niin jonathanit on alle 10 muistaakseni ja ihan hyvät.

Alkuperäinen kirjoittaja aivan:
halvempia ku reimatecit ja kalliimpia ku jonathanit. jos et halua maksaa hanskoista n 30e, niin jonathanit on alle 10 muistaakseni ja ihan hyvät.

Just katsoin yhdestä liikkeestä et 9,95 oli hinta. Minusta hyvinkin kohtuullinen asiansa hoitavista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja u:
suprafill-lassie tai sit hanscompany hanskat.

Onko noi ne joissa kuminen alaosa ja suht paksu vuori? Ei kiitos niitä :( Pinta menee rikki ja hikoiluttavat. Pitää aina repiä ylöslaisin kuivumaan, hankalaa.

meillä on kyllä ihan ohut puuvillavuori sisällä ja ei hikoiluta. :)

Onko noi ne joissa kuminen alaosa ja suht paksu vuori? Ei kiitos niitä :( Pinta menee rikki ja hikoiluttavat. Pitää aina repiä ylöslaisin kuivumaan, hankalaa.

Ahaa, mä taisinkin sekottaa niihin talvihanskoihin jotka meillä on. Siis Lassielta.

Meillä löytyy tällä hetkellä kummatkin jonathanit ja reimatecit. Itse tykkään enemmän reimateceistä, mut sekin on niin makuasia. Jonathanien kangas ei mielestäni kovin laadukas, karheutui ainakin tosi nopsaan, rikki ei ole (ainakaan vielä) mennyt.

Ahaa, mä taisinkin sekottaa niihin talvihanskoihin jotka meillä on. Siis Lassielta.

niitä on tosiaan tullut kevätamallia :)

Alkuperäinen kirjoittaja reima:
Reima-tecit, ja siihen vielä se +, niin ei tarvi pelätä, että lasten sormet kastuu!!

Näitä minäkin suosittelen. Ostin viime talveksi Reimatec+ ja kertaakaan eivät sormet kastuneet, vaikka nyt keväällä niitä uitettiin lammikossa.

Ostan kyllä toistekin.

Alkuperäinen kirjoittaja aivan:

Just katsoin yhdestä liikkeestä et 9,95 oli hinta. Minusta hyvinkin kohtuullinen asiansa hoitavista.

oon ite ostanu jonathanin rukkaset halvemmalla, tais olla 7e ja tiesinki hanscompanyn hinnan, totesinki omasta kokemuksesta että kalliit on, kun eivät o hyvät.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonathan:
Tähti Jonathan on parempi. Reimatec on ylihinnoiteltua paskaa.
Kokemusta molemmista ja käyttäjän kommenttikin oli Reimatecista, et "Nää on tosi huonot".

Reimatecista karkaa se vuori ja kulahtavat tosi nopsaan. Sama juttu haalareissa. Jonathan on kestänyt enemmän käyttöä. Jonathanin hanskoilla voi huoletta rymytä ja leikkiä lammikoissa, ei mene vesi läpi.
Ja sit ne Reimatecin MiniTec-rukkaset on ihan huijausta. Annetaan ymmärtää, et ovat vedenpitävät, mutta vetoketjun kohdalta ainakin päästää vedet läpi.

Yhteistyössä