Kummat vaatteet lauantain juhlakierrokselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Valkoinen lyhythiainen neulemekko ja mustat/ valkoiset legginssit, mustat palleriinat.

Ruskea-valkoraidallinen neulepaita, lyhythiainen. Mustat suorat housut, ruskeat korkokengät.

Valkoinen, keltainen vai musta kynsilakka? Silmämeikkiä (rajaus ja luomiväri) vai ei? Millainen luomiväri?

Eka mustilla leggareilla..kynsistä en osaa sanoa mutta jos tulee tosi kuuma päivä niin en laittais kauheen kovaa meikkiä. Jos meikki olis aika huomaamaton niin kynnet vois olla keltaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun makuun molemmat kuulostaa kauheilta :ashamed: Vai oonko vaan liian vanha? Jälkimmäinen muuten vois olla ok, mutta inhoan raitoja.

En mä mitään kotelomekkoakaan pistä, kun olen kuitenkin vasta 20v niin vähän saa vielä teineillä.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja BD:
Mitä sun miehes pukee päällensä? mun mielestä molemmat kuulostaa huonolta, jos miehelläs on puku päällä.

Pellavahousut ja kauluspaidan varmaan. Ehkä jopa, jos myönnyn, niin farkut ja kauluspaidan (voi junttien junttius). Mutta luulen, että nuo pellavaiset vaaleat suorat housut ja valkoinen/valkoraidallinen kauluspaita on se mitä pukee.

Sanokaas nyt vielä juu tai jaa tuohon legginssi-asiaan, eli mustat vai valkoiset? Vai jopa punaiset? Ja miten voisi laittaa kerroksittain leikatut, hieman alle olkapäiden ylettyvät hiukset? Jos asukokonaisuus on mustavalkoinen, niin millanen silmämeikki (silmät sinivihreät)?

*lähdössä ostoksille*

Yhteistyössä