Auttakaa!! Minkälaisen alaosan laitan näiden asusteiden kanssa ja mitkä kengät??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nenna:
no onko sulla mitään mustaa neule boleroa jossa on 3/4 hihat tms...?
tuo valkonen on vähän -80 lukua :O)

ostin sen vasta alesta :( ei mulla ole, pitää hommata.

Tuo valkoinen takki on just hyvännäköinen! Ehdottomasti laitat sen! Jotkut housut tuohon vielä, vaikea sanoa millaiset, tuo tunika näyttää aika lyhyeltä..

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Nenna:
no onko sulla mitään mustaa neule boleroa jossa on 3/4 hihat tms...?
tuo valkonen on vähän -80 lukua :O)

ostin sen vasta alesta :( ei mulla ole, pitää hommata.

Tuo valkoinen takki on just hyvännäköinen! Ehdottomasti laitat sen! Jotkut housut tuohon vielä, vaikea sanoa millaiset, tuo tunika näyttää aika lyhyeltä..

tunika ei ihan ole takapuolen alle, joten ei leggareita.. ehkä mustat ferkut..

Alkuperäinen kirjoittaja versatile:
Mä laittasin pillifarkut/caprit.

miltä ne mahtaa näyttää tämmösen 80 kilosen päällä...

Noh.. sulla ei näy kokovartalokuvaa, mutta se mikä näkyy niin näyttää ihan sellaselta että miksi ei vois laittaa? :) Sun paita ei oo kovin vahvasti levenevä, mutta perusperiaate on, että jos on leveä yläosa, pitää olla kapea alaosa tai muuten näyttää helposti vielä isommalta. Kyllä mä nyt vähintään suoralahkeiset laittasin ja en bootlegeja. Paita sen verran lyhyt etten ite uskaltas laittaa treggingsejä (farkkumaiset legginsit).

Alkuperäinen kirjoittaja z-z-z:
Vyö on kiva ja nuorekas. Aivan hyvin voit laittaa ton valkoisen takin illemmalla, jos tulee kylmä.

niin itsekin ajattelin...taitaa porukka olla jo siinä kunnossa illalla, ettei meittin takkiin kiinnitä kukaan huomioita ;)

Noh.. sulla ei näy kokovartalokuvaa, mutta se mikä näkyy niin näyttää ihan sellaselta että miksi ei vois laittaa? :) Sun paita ei oo kovin vahvasti levenevä, mutta perusperiaate on, että jos on leveä yläosa, pitää olla kapea alaosa tai muuten näyttää helposti vielä isommalta. Kyllä mä nyt vähintään suoralahkeiset laittasin ja en bootlegeja. Paita sen verran lyhyt etten ite uskaltas laittaa treggingsejä (farkkumaiset legginsit).

entäs mustat farkut, ei ihan pillit, mutta vähän?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mitä oot 80kg? kuinka pitkä oot? Et nimittäin ton kuvan perusteella näytä lähellekään 80 kg

siksi mä ostinkin tuon pitkähihasen, jottei käsivarsia tarvi näytellä...tuossa topissakin on vähän hihoja, sekin hoikentaa, jos ei ole tuo valkoinen päällä. en voisi kuvitellakaan laittavani hihatonta. vaatteilla voi jonkun verran hämätä, harmittaa vaan, jos nämä mun hoikentavat vaatteet ei nyt sovikkaan yhteen...

entäs mustat farkut, ei ihan pillit, mutta vähän?

Sitten ne on varmaan suoralahkeiset. Kuulostaa kyllä mun korvaan hyvältä. :)

lisään ap. onnentunnetta ja sanon suoraan, sorry ap, että ku katsoin uudest. kuvaa, tarkkaan, niin rinnat näyttäisi suorastaan lepäävään vyön päällä - huokaus -

mutta ehkä se on vaan efekti kuvassa. Ruoto suoraksi ja riemua rintaan, niin voit laittaa melkein mitä vaan. ja toden totta illan lopussa harva sun takkiasi huomaa-

jos baari-ilta oli jo, niin myöh. komma, jos edessä, niin ... eiköhän rievut löydy.
henk koht. en tykkää takista

ööh no nythän on kesä, mihin sä tota takkia tarviit. Laita legginsit ja tunika, jalkoihin avokkaat. Ei se oikein muuten sovi. Syksyisemmillä ilmoilla pillifarkut kera takki ja saappaat.

Yhteistyössä