kummat söpömpiä kaljut vauvelit vai ne joilla peikko tukat =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pömppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meidän tytöllä oli vaan takatukka syntyessään. nyt on enemmän tukkaa, mutta sellanen ihana pitkä "hiirenhäntä" on vieläkin.

mutta edelleen, kaikki vauvat on söpöjä, oli tukkaa tai ei :heart:

Pehkolliset vauvat näyttävät vanhemmilta kuin ovatkaan :D

Ei musta jommat kummat ole söpömpiä. Kuopuksella oli tasainen ihan lyhyt tumma tukka, esikoiselta se haihtuva lähti niin että kaveri näytti Spedeltä tai Osmo Soininvaaralta ensimmäisen vuotensa :xmas: Nyt sillä on jo ihan mieletön pehko kuitenkin, vaikka alku ei ollut häävi :D

Kummatkin :) Meillä toinen oli vauva-ajan kalju ja kovin vähätukkainen, tällä toisella taas tukkaa aika paljon. Molemmat oli ja on söpöjä ;) Niinku joku sanoi, tekee tukka vähän vanhemman näköiseksi :)

Meidän esikoisella oli hiuksia aika paljon, mutta nyt toisella ei ollut oikeastaan yhtään, nyt 8 kuukauden iässä on jo jonkin verran tukkaa päässä.. Ja minun mielestä kumpikin on kyllä ihan yli söpöjä! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Jos rehellisesti vastaan niin ne peikkotukkaiset on enemmän mun mieleen. Johtuu varmaan siitä että meidän ja miehen suvussa sitä tukkaa on aina ollut ja meidän neidillä oikein extra paljon. :heart:

jaaha eli meidän vauva ei susta olis söpönen. tosi kiva

Kyllähän ne pehkovauvat on söpöjä...on kaljutkin tottakai.
Meidän pojalla oli vaaleanruskea lyhyt tukka syntyessään...paitsi että takatukka oli pitkä ja musta. Nyt poitsulla on paksu ja pitkä vaalea tukka...paitsi että takatukka on edelleen musta. Vähän aikaa sitten luultiin ett olisin värjännyt pojan takatukan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos rehellisesti vastaan niin ne peikkotukkaiset on enemmän mun mieleen. Johtuu varmaan siitä että meidän ja miehen suvussa sitä tukkaa on aina ollut ja meidän neidillä oikein extra paljon. :heart:

No joo tämä jos mikä oli provo sun taholtas mutta vastaan nyt sen verran että luehan tuo lihavoitu kohta uudelleen... :xmas:

No joo tämä jos mikä oli provo sun taholtas mutta vastaan nyt sen verran että luehan tuo lihavoitu kohta uudelleen... :xmas:

Itse sä sen sanoit.

Musta molemmat on yhtä ihania. Mutta jos teidän suvussa on tietylaisia niin ei sitä välttämättä tykkää muunlaisiasta. Musta kyllä molemmanlaiset on kivoja!

Itse sä sen sanoit.

Musta molemmat on yhtä ihania. Mutta jos teidän suvussa on tietylaisia niin ei sitä välttämättä tykkää muunlaisiasta. Musta kyllä molemmanlaiset on kivoja!

Ymmärrät miten ymmärrät. Mä nyt kuitenkin kirjoitin tuohon että kaikki vauvat on mun mieleen mutta peikkotukkaiset enemmän ja en ymmärrä että kuinka joku voi siitä käsittää etten tykkäsi muunlaisista kuin peikkotukkaisista. Aika mustavalkoinen ajattelumalli, jos se että enemmän miellyttää peikkotukkaiset tarkoittaa samalla sitä että kaljut vauvat ei miellytä ollenkaan...

Mutta ei kait tätä tämän enempää tarvitse vatvoa, eihän? Kaikenlaiset vauvat on ihania ja suloisia, toiset toisten mielestä ehkä erityisen suloisia. Tyhmää tollainen makuasioista kiistely ja etenkin yhden vastaajan sanomisiin tarttuminen, kun on tässä muutkin kuin minä mielipiteensä sanoneet. Hyvää yötä! :)

Yhteistyössä