Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Jos rehellisesti vastaan niin ne peikkotukkaiset on enemmän mun mieleen. Johtuu varmaan siitä että meidän ja miehen suvussa sitä tukkaa on aina ollut ja meidän neidillä oikein extra paljon. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja helk':no kaikki vauvat ihania,mut itseäni miellyttää enemmän kaljut vauvat,ovat vauvaasempia...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Jos rehellisesti vastaan niin ne peikkotukkaiset on enemmän mun mieleen. Johtuu varmaan siitä että meidän ja miehen suvussa sitä tukkaa on aina ollut ja meidän neidillä oikein extra paljon. :heart:
jaaha eli meidän vauva ei susta olis söpönen. tosi kiva
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Jos rehellisesti vastaan niin ne peikkotukkaiset on enemmän mun mieleen. Johtuu varmaan siitä että meidän ja miehen suvussa sitä tukkaa on aina ollut ja meidän neidillä oikein extra paljon. :heart:
No joo tämä jos mikä oli provo sun taholtas mutta vastaan nyt sen verran että luehan tuo lihavoitu kohta uudelleen... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Jos rehellisesti vastaan niin ne peikkotukkaiset on enemmän mun mieleen. Johtuu varmaan siitä että meidän ja miehen suvussa sitä tukkaa on aina ollut ja meidän neidillä oikein extra paljon. :heart:
No joo tämä jos mikä oli provo sun taholtas mutta vastaan nyt sen verran että luehan tuo lihavoitu kohta uudelleen... :xmas:
Itse sä sen sanoit.
Musta molemmat on yhtä ihania. Mutta jos teidän suvussa on tietylaisia niin ei sitä välttämättä tykkää muunlaisiasta. Musta kyllä molemmanlaiset on kivoja!