kummat söpömpiä kaljut vauvelit vai ne joilla peikko tukat =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pömppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pömppis

Aktiivinen jäsen
07.04.2005
2 002
0
36
ite oon 3 kaljua synnyttänyt ja olishan se ollut kiva jos jollain olis ollut jo kunnon irokiisi synnyttyään.

mistäköhän se johtuu että jollain kalju kiiltää ja toisilla syntyy pörröpäitä??

toisaalta onhan se helppoa kun ei tarvi takkuja harjailla mutta onhan ne kivan näköisiä meillä kun on 1-1½ v viä kaljuja paitsi tuo nuorin jolla on tollanen hapsu letti ohut kun lanka =)

Kulkiskohan tuo tukattomuus tai tukallisuus syntyessä suvussa? Miehellä oli syntyessään kunnon kuontalo, samoin molemmilla meidän lapsillamme. Nuo kaksi vain minun lastani olivat lähes tukattomia syntyessään.

Musta kaljut vauvat on jotenkin enemmän vauvan näköisiä. Tosin söpöjä ovat molemmat. <3
Mulla on 2 lasta, molemmat olleet lähes kaljuja syntyessään, pojalla alkoi tukka paksuuntua 2veenä, tuolla tytöllä on vielä ihan ohuet vauvahiukset, nyt hän on 2,5v.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Musta kaljut vauvat on jotenkin enemmän vauvan näköisiä. Tosin söpöjä ovat molemmat. <3
Mulla on 2 lasta, molemmat olleet lähes kaljuja syntyessään, pojalla alkoi tukka paksuuntua 2veenä, tuolla tytöllä on vielä ihan ohuet vauvahiukset, nyt hän on 2,5v.

tää muuten on osittain että kaljut näyttävät vauvoilta kun taas jos esim 4kk ikäsellä kunnon tukka niin voi kyllä näyttää vanhemmaltakin tai no en tiä..

meillä kaksi tyttöä.ekalla peikkotukka. paksu,tumma. Toinen melkein kalju.
Yleisesti ajattelen että tukka suloisempi kuin kalju. Mutta kyllä siihen vaikuttaa ne kasvotkin. Eli se riippuu vauvasta kuka suloinen

itsellä poika synty kaljuna ja tytöllä kätilönkin mielestä harvinaisen pitkä tukka. nyt toivoisin että tällä kolmannella olisi tukka, on sitä tytön pehkoa niin ihmiset ihailleet..

Molemmat on söpöjä, ilman muuta!

Mutta kyllä mun peikkolapset on olleet erityisen söpöjä. Varsinkin esikoinen, joka oli ihan vaalea peikkopoika.

Musta kaljut vauvat on enemmän vauvan näköisiä, ja siksi jotenkin säälittävämpiä??

esikolla ei ollu tukkaa ja oudolta näyttivät vauvat joilla oli koko tukka (en tiiä miks) ja kun kuopus synty tukka päässä, niin kaljut vauvat näytti oudoilta (en tiiä miks) :D

Sulosia ne on kaikki!

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
molemmat on suloisia. meillä on kaikilla pojilla ollut tukka päässä syntyessään, mutta neiti sitten olikin ihan kalju :laugh: ja tukka alkoi kasvaakin vasta lähempänä vuoden ikää, mä jo kuvittelin, ettei sille tukkaa kasvakaan
Älä nyt, eihän tuo ole vielä myöhään. :D Meillä poika 1v4kk ja vieläkin vain ihan pikkuista nöyhtää. Paitsi takaraivolla kasvattaa pientä tupsua jossa n.10cm pituisia hiuksia.

Yhteistyössä