Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:mä tykkään tummana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Välillä meren ja maan:Riippuu minkä väriset sul on oikeesti, yleensä lähinnä sitä luonnollista sävyä on paras.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Ihan niinku olisin kuullut tuon kysymysken joskus aikasemminki
Vastaan tälläKIN kertaa et tummat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja iina:mun mielestä kellekkään ei sovi vaalet tai blondit hiukset
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Ihan niinku olisin kuullut tuon kysymysken joskus aikasemminki
![]()
Taas, vaihteeks :snotty: En mä osaa päättää :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Ihan niinku olisin kuullut tuon kysymysken joskus aikasemminki
![]()
Eiku hei,blondaa alta ja päätä tummaksi.
Elikkä niskavillat,otsatukka ja sivut.Reunat siis,sellaselta alueelta niinku laittasit pannan päähäs,otsalta ei niin leveesti.Ku tukkaa pitää kii niin se ois blondi tummilla raidoilla.
Ku taas pitää auki niin sen saa näyttään tummalta vaaleilla raidoilla.
Juu olen väsynyt ja tän ois saanut selitettyä helkkaristi helpommin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Tummat. Olet tosi kaunis btw! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja ghf:oot sit kuin hulk
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Ihan niinku olisin kuullut tuon kysymysken joskus aikasemminki
![]()
Elikkä niskavillat,otsatukka ja sivut.Reunat siis,sellaselta alueelta niinku laittasit pannan päähäs,otsalta ei niin leveesti.Ku tukkaa pitää kii niin se ois blondi tummilla raidoilla.
Ymmärsin! Ja tää vois muuten olla tosi kiva mut mä en oikein hallitse näitä kahdella värillä värjättyjä hiuksia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Tummat. Olet tosi kaunis btw! :flower:
Kiitos :snotty: :ashamed:
Sulla on muuten aivan täydelliset hiukset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Ihan niinku olisin kuullut tuon kysymysken joskus aikasemminki
![]()
Ymmärsin! Ja tää vois muuten olla tosi kiva mut mä en oikein hallitse näitä kahdella värillä värjättyjä hiuksia![]()
Kyllä toinen blondi toista ymmärtää
Ois muuten sit aina puolet vähemmän värjättävääkin,ku tulee nuo sun vaihdan hiusten väriä päivät.
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Tummat. Olet tosi kaunis btw! :flower:
Kiitos :snotty: :ashamed:
Sulla on muuten aivan täydelliset hiukset![]()
Heh kiitän. Juuri löysin tosi sopivan värin niin olin itsekin tyytyväinen kampaamon jälkeen
Aina oli liian vaalea tai liian tumma ennen.![]()