Kummat sopis mulle paremmin? *muoks* Olis kiva jos muutkin ehdottelis väriä ja vaikka leikkausta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Mites sillai et alle joku kiva tumma sävy, loput vaaleampaa ja kaiken kruunaa vaaleat hyvin ohuet raidat. Leikkautat sillai kerroksittain jotta saat tuuheutta hiuksiin. Ja otsis voisi olla aika kiva, ei mikään perinteinen polkkaotsis. :) Voi pitää suorana raudan avulla tai sit kevyellä isolla kiharalla.
Tää kuulostaa kivalta mut olis kiva nähdä kuvia toteutuksesta :D
Öh, kuva on on mun päässä, mut voin koittaa googlata...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sulle käy kumpi vaan, jotenkin mun silmä on tohon tummaan tottunu. =)
Mut uutta leikkausta kaipais ihan selvästi nuo sun hiukset. Etutukkaa tarviis, kun melko ylhäällä on hiusraja. Leikkausta vaikea tarkkaan ehdottaa, kun ei tiedä minkä tyyppisestä tykkäät, mut sun kasvoihin sopii ihan millaset vaan - lyhyet tai pitkät tai jotain siltä väliltä.
No mä nyt kasvattelen näitä hetken et saa sit kivan leikkauksen :) suunnitelmis olis kasvattaa pitkät hiukset niin joku sellainen mistä on helppo kasvattaa. Tällä hetkellä mun hiukset on pisimmillään niskan puoleen väliin ja lyhyemmät just ja just korvien alapuolelle:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Eikös sulla ihan vasta tässä kesän aikana ollut vaaleat ja värjäsit samantien takasin tummiksi? Muistelisin ainakin että olit sinä.
Joo :snotty: Koska halusin ottaa pidennykset käyttöön eikä ollut varaa ostaa uusia :snotty:
 
Turkilmas
Mä olin yks päivä lukemassa sun blogia ja sieltä löysin kuvia jotka oli otettu susta blondina. Siis semmoiset kun oot tyttösi kanssa keittiön pöydän äärellä. Mun mielestä sä olet niissä kuvissa aivan mielettömän kaunis ja semmoinen raikas. Todella ihanat kuvat ja todella hyvin sopii vaaleat :heart: .

Rehellinen kriitikko sanoo näin: sulle sopii loistavasti tummat hiukset, sulle sopii loistavasti myös blondit hiukset. Vähemmän loistavasti sopii ne punertavat jotka jossain kuvassa näin. Punainen ei mun mielestä oo sun väri.
 
Turkilmas
Etkä sä sen puoleen tarvi mitään pidennyksiäkään. Siis nekin on tosi hienot kyllä, mutta kuvat missä sulla oli ihan omat hiukset, oli tosi hyviä. Vallan hyvin voisit siis olla ilman pidennyksiäkin :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä olin yks päivä lukemassa sun blogia ja sieltä löysin kuvia jotka oli otettu susta blondina. Siis semmoiset kun oot tyttösi kanssa keittiön pöydän äärellä. Mun mielestä sä olet niissä kuvissa aivan mielettömän kaunis ja semmoinen raikas. Todella ihanat kuvat ja todella hyvin sopii vaaleat :heart: .

Rehellinen kriitikko sanoo näin: sulle sopii loistavasti tummat hiukset, sulle sopii loistavasti myös blondit hiukset. Vähemmän loistavasti sopii ne punertavat jotka jossain kuvassa näin. Punainen ei mun mielestä oo sun väri.
Kiitos:) no niissä kuvissa mun hiukset oli ehkä vähän liian vaaleat :D
Joku mansikka blondi tai sit keskivaalea vois olla kiva =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Etkä sä sen puoleen tarvi mitään pidennyksiäkään. Siis nekin on tosi hienot kyllä, mutta kuvat missä sulla oli ihan omat hiukset, oli tosi hyviä. Vallan hyvin voisit siis olla ilman pidennyksiäkin :).
No sit ehkä kun saan näihin vähän enemmän pituutta ja kunnon leikkauksen... Nyt ne vaan roikkuu ja on kauheet :snotty:
 

Yhteistyössä