kummat rattaat ostan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nelli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei todellakaan liikkunut yhtään mihinkään suuntaan.
Sä et vaan ole osannut pistää sitä kunnolla kiinni. Tosin en ymmärrä miten, koska se oli tosi helppo kiinnittää.

Ei vaan katsottiin niitä liikkeessä ja kysyin asiaa myyjältä joka selitti että joo näin se kuuluu olla. Kysyin vielä kahteen kertaan, että oikeastiko tämä kuuluu näin. Hyvä jos sattui vain ammattitaidoton myyjä.

Meillä scooterit ja teutonia timmyt. Osta timmyt. Niissä selkänoja täysin makuuasentoon, menee pienempään tilaan, ketterämmät, ei keikahtele (scooterit keikahtaa taakse, jos selkänoja lepoasennossa ja kevyt kassi työntöaisassa). Scootereissa ollut vuoden aikana vaikka kuinka paljon ongelmaa, kuten kuomussa, aisassa, jalkatuessa sekä selkätuessa. Timmyissä ei mitään.

Meillä scooterit, olin alunperin ostamassa Brion ponyt . mutta onneksi ostettiin scooterit. Tavarakori on isompi ja rattaat saa lähes makuuasentoon. Näin talvella olen käyttänyt 2v. myös jalkapeittoa.Spiderit tulee lähes yhtä kalliiksi kuomun kanssa kuin Scooteritkin.Lisäksi lapset tykkää työntää itse rattaita ja Scootereissa on säädettävä ja taittuva työntöaisa.Ja onhan se kätevä bussissakin kun voi nostaa työntöaisan yläasentoon. Sadesuoja kuului samaan hintaan joten laskin ettei Spidereita kannata ostaa.

Meillä oli ihan sama tilanne ja samoihin päädyttiin. Mekin ollaan tykätty että on kätevät ja mukavan suojaisat, toisin kuin ne ponyt. Eikä me olla kyllä koskaan saatu niitä kaatumaan tai edes kippaamaan, vaikka mun olkalaukku on usein työntöaisalla ja joskus myös kirjastokassi. Nyt mietitään pitäisikö hankkia jalkapeite noihin, sitäkään ei taida saada noihin ponyihin tai spidereihin.

Nyt menee vähän sivu suun, mutta timmyjä täälläkin suositellaan. Meille ne tuli ainoaksi rattaiksi ja hyvin pelas ihan vauva-ajankin. Nyt kun laps on 2.5v, kärryt toimii moitteettomasti. Aikoinaan scootereitakin katsottiin, mutta selkänoja ei mennyt makuuasentoon ja oli raskaamman puoleiset. En tiedä miten korjattu nuo tuohon uuteen. Mutta timmyjen puolesta täällä liputetaan!

Yhteistyössä