kummat rattaat ostan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nelli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos tuollaisen Spiderin tyyppiset ostat, osta ennemmin Brion Ponyt kuomulla. Kuomun puute on merkittävä haitta.

Itse en pidä ollenkaan Scootereista, joten jos noista pitää valita niin osta Spiderit (tai siis ne Ponyt).

[QUOTE="a.p";22693157]spideriin saa ostettua kuomun.[/QUOTE]

Ai, minusta sivuilla sanottiin että lähtökohta on että lapsi kulkee täysissä sadevarusteissa :)
Mutta hyvä jos saa.

[QUOTE="a.p";22693219]brion rattaissa ei ollut viisipiste vöitä...meillä pitää olla ne,sitä ei myöskään saa makuuasentoon.[/QUOTE]

Oletko ihan varma että tarvitsette viispistevyöt? Minä ottaisin mieluummin kolmipistevyöt jos vain saisi.

[QUOTE="vieras";22693256]Oletko ihan varma että tarvitsette viispistevyöt? Minä ottaisin mieluummin kolmipistevyöt jos vain saisi.[/QUOTE]

tarvitaan,munulla on cp vammainen lapsi.

Meillä on 1v. tytöllä scooterit (-08) ja ollaan tykätty.Ainoot miinuspuolet on et tavarakoi on aika rimpula ja sit että hirveesti ei kannata painoa ladata työtöaisalle kun kippaa helposti taaksepäin.Mut siis hyvin on pelittäneet kaikenlaisessa maastossa ja ei oo haitannu yhtään ettei mee ihan selkänoja makuuasentoon.

[QUOTE="a.p";22693219]brion rattaissa ei ollut viisipiste vöitä...meillä pitää olla ne,sitä ei myöskään saa makuuasentoon.[/QUOTE]

Nuo Spideritkin on istumarattaat, ei selkänoja mene makuulle.

[QUOTE="a.p";22693348]joo mutta niissä ei ole niitä vöitä[/QUOTE]

Koeta nyt päättää. Äsken argumentoit että Ponyt eivät käy, kun niitä ei saa lepoasentoon ; )

OK, jos se on kiinni vöistä.

Meillä scooterit, olin alunperin ostamassa Brion ponyt . mutta onneksi ostettiin scooterit. Tavarakori on isompi ja rattaat saa lähes makuuasentoon. Näin talvella olen käyttänyt 2v. myös jalkapeittoa.Spiderit tulee lähes yhtä kalliiksi kuomun kanssa kuin Scooteritkin.Lisäksi lapset tykkää työntää itse rattaita ja Scootereissa on säädettävä ja taittuva työntöaisa.Ja onhan se kätevä bussissakin kun voi nostaa työntöaisan yläasentoon. Sadesuoja kuului samaan hintaan joten laskin ettei Spidereita kannata ostaa.

Yhteistyössä