Kummat paremmat, peräkkäin vai vierekkäin istuttavat tupla-matkarattaat?

Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
ei ku meinasin ihan perinteisiä peräkkäinistuttavia (ei alekkain) tai vierekkäin olevia, ei mitää phil&tedsiä..

ei kukaan osaa sanoo kummat paremmat käyttää kaupungissa/kaupoilla? lapset 2 vuoden ikäerolla.
Mä olen töissä käyttänyt molempia.
Semmoiset piiiitkät peräkkäin istuttavat on kamalat työntää jos niissä on pienet pyörät. Ja vierekkäin istuvilla taas on joka paikassa tukkeena.

http://www.lastenturva.fi/kauppa/product_info.php?cPath=108_112&products_id=270
tuommoiset näyttää siltä että vois olla paremmat työntää.
 
Peräkkäiset (ainakii jotkuu) on niin pitkiä et bussissa näytti kulkevan tosi hankalasti.
Vierekkäiset taas ei mene pienempiin kauppoihin ja minä en niillä päässyt pankkiin! Ei niitä laskuja kyllä niin mielellään ois maksanukkaa :whistle:

Meillä siis oli vierekkäiset ja hyvin niillä mentiin! Oli vauva ja 2v. Helppo työntää. Ja kun vauvakin vähän kasvoi ja oppi istumaan niin niillähän oli niin kivaa vierekkäin! Isompi aina hassutteli ja pienempi hihkui innosta =)
Ja oli helppo tuöntää puistonpenkkiä vasten ja antaa molemmille huikat ja evästä siinä penkillä ite istuen!
 
v
Peräkkäiset on kätevämmät kaupoille jne. Mahtuu paremmin kulkemaan. Lisäksi menevät suht pieneen tilaan, jos on vaikka autolla liikenteessä. Jatkuvaan ulkokäyttöön taas vierekkäin istuttavat on paremmat, varsinkin jos molemmat lapset nukkuu vielä päiväunia.
 
Meillä on ollut molemmat vuoden ja neljän kuukauden ikäeroisilla veljeksillä.
Enpä tiedä kummista enemmän tykkään.
Peräkkäin on vähän kömpelöt, mutta kapeat. Vierekkäin on toki leveämmät, mutta hyvin mä olen niillä joka paikkaan mahtunut.

Ehkä tykkään enemmän vierekkäisistä. Vaikka nyt onkin peräkkäiset käytössä.
=)
 

Yhteistyössä