kummat paremat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heidiäippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä kannattaa valita Combi tai Duo. Niissä on kovat kopat. Kova koppa on mielestäni parempi, kesällä ilma kiertää ja talvella koppaan jäävä ilma lämmittää ja on huomattavasti tuulenpitävämpi kuin pehmeä.
Meillä on syysvauvalla Duot. Niissä on tosi tilava koppa. Mahtui olemaan koko talven kovassa kopassa.

:)

Meillä oli ekalla Kombi-vaunut, haluttiin ostaa "viimeisen päälle" kun oli eka kyseessa ;) Sitten reilua kuutta vuotta myöhemmin haluttiin taas uudet ja tällä kertaa otettiin Novat. Olihan Kombissa hyvä se kantokoppa ja nytkin harkittiin pitkään otetaanko uudet Kombit vai Novat kun Kombissa saa tehtyä sen "jatkoperän" siihen ratasosaan, että mahtuu tosissaan isompanakin nukkuu. Mut toisaalta kantokopan käyttöikä on meillä varmaan aika lyhyt, ajateltiin nyt panostaa siihen ratasosaan. Kombihan on se testivoittaja, paras työnnettäväkin testissä mutta minusta se Nova tuntui aivan yhtä hyvältä kuin se Kombi.
Mä sanoisin että et voi tehdä noiden välillä huonoa valintaa koska molemmat on tosi hyvät. Kyllä minusta Novallakin ja pehmeällä kantokassilla pärjää mutta jos on sijoittaa pari sataa euroa enemmän niin miksikäs ei sitten ottaisi Kombia kaikilla herkuilla ;)
Mä en jostain syystä sille Duolle lämmennyt vaikka sitä tosin paljon kehutaankin.

Yhteistyössä