Kummat näistä valiltsisit matkarattaiksi?!, miksi?!

Peg Perego Pliko P3: http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/Pliko%20P3%20Red%20Step.jpg

VAI

Peg Perego Si Classico: http://www.lastentarvike.fi/images/Paatuotekuvat/Large/00460-1005_lim_full.jpg

Ja jos mitenkään mahdollista niin voisitko perustella vastauksesi...
 
Pia
Ei oo sama kuva molemmissa. Plikot on vähän tukevammat ja ainakin niissä saan vauvan käännettyä itseensä päin. Meillä on ne, huippuhyvät. Plikossa kahdet pyörät edessä, kun tuossa uudessa kevytmallissa vain yhdet.
 
ei tykkää ei
Alkuperäinen kirjoittaja vastasyntynyt koiranpentu:
Alkuperäinen kirjoittaja ei tykkää ei:
En kumpaakaan.
Osaatko sanoa miksi et?
En pidä noista pienistä pyöristä, ei voisi käyttää talvella näillä leveyksillä. Lisäksi väritys on väärä, kun poikalapsia vain on. Muutenkin tuon malliset rattaat jää kauppaan, en halua sellaisia ostaa kun ei ole mun makuun.
 
Surffaus paljasti, että Jälkimmäisessä on selkänojan säätö vain kolmeen asentoon. Hylätty. Ja tosiaan renkaat hepposemmat, huonossa maastossa merkitystä.

Meillä on ollut hyötyä siitä, että Plikot pysyy kasattuna pystyssä ja aukeutuvasta turvakaaresta.
 
emv harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Teeney:
En kumpaakaan, koska lumessa yhtä painajaista noitten kaa. Hanki Brion matkarattaat, niissä on kunnon pyörät että helposti menee lumessa kuin mukulakadullakin ja ovat edulliset. :wave:
hyvä pointti!
 
en kumpiakaan koska se vähä mitä vaunuja tarvitaan reissussa, on kulkenut nuo yhdistelmät mukana tai kannettu kantoliinassa/kantorepussa.

ostin mä jotku gracon matkarattaat mutta enemmän niitä on kaverit käyttäny kuin me ite...
 
Alkuperäinen kirjoittaja emv harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Teeney:
En kumpaakaan, koska lumessa yhtä painajaista noitten kaa. Hanki Brion matkarattaat, niissä on kunnon pyörät että helposti menee lumessa kuin mukulakadullakin ja ovat edulliset. :wave:
hyvä pointti!
En tiiä, mikä on erona, mut oon työntäny noita sekä mukulakivillä että lumessa ja enpä ole kokenut sitä vielä kertaakaan mitenkään hankalaksi..
 

Yhteistyössä