Kummasti rauhoittui elämä kun otettiin ovikello pois päältä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "heh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"heh"

Vieras
Eipähän tarvitse enää stressata siitä kun ovikello soi monta kertaa päivässä (naapurin muksut hakevat meidän lapsia), vaan päästämme lapset ulos silloin kun itselle sopii ja aina on kavereita valmiiksi pihat täynnä tai sitten saavat itse käydä hakemassa.
Samoin ei tarvitse turhaan juoksennella ovea avaamaan tv-lupatarkastajille, jehoville sun muille :D
On meillä aidatun takapihan kautta (eri kerroksessa ja eri puolella rivitaloa kuin pääovi) kautta sitten kulku, josta tutut osaa tulla jos sattuisivat ovella olemaan, mutta eipä meillä kukaan odotettu vieras ilmoittamatta tulekaan.

Meillä ovikello rikki, mutta pihapiirin lapset koputtaa ulko-oveen. Ja meidän kakara kyllä kuulee koputuksen vaikka oltaisiin toisella puolella taloa parvekkeella :)

Meillä ei ole ollut digiboksia vuosiin eikä olla siis tv-lupaa maksettu. Eikä meillä ole ikinä käynyt lupatarkastajaa ovella. Jehoville sanotaan, että uskonnot eivät kiinnosta, mitään lappusia ei kannata jättää.

joo meillä on vielä sekin, että kun olen itse ihan viimeisilläni raskaana ja selkävammainen nyt muutenkin, niin aina piti juosta portaat yläkertaan katsomaan kuka siellä rimputtaa. Nyt ei tarvitse juosta kun on vaan autuaan tietämätön rimputtajista :D

Meillä toimii kyllä ovikello. Mutta mahtaako olla teidän muksu, joka hakkaa ja paukuttaa sitä ovea, kun ei osaa ovikelloa soittaa? Naapurissa on ovikello otettu pois ja kiva kuunnella sitten sitä pauketta, kun heidän omat lapsensa ja niiden kaverit sitten hakkaa ja potkiii ovea, että joku tulisi aukaisemaan. Pelkäävät varmaan jotain TV-luvan tarkastajaa. Tosi naurettavaa hommaa tuollainen. Muutamalle rimputtajalle on riittänyt pikku puhuttelu, kuinka ovikelloa soitetaan, niin ovat oppineet soittamaan nätisti.

Yhteistyössä