Kummasti ne tunteet pukkaa pintaan kun lähipiiriin syntyy vauva.

Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Älä muuta sano. :)
Mekin saimme tänä aamuna kummipojan. :heart:

Onnea!
Oliko paikkakunnan ensimmäinen vauva vm.09? Tämä on.

No kun sitä mä koitin etsiä mutten löytänyt tietoa. :D
Suurin ainakin taitaa olla komeine mittoineen. :heart:

Älä muuta sano. :)
Mekin saimme tänä aamuna kummipojan. :heart:

Onnea!
Oliko paikkakunnan ensimmäinen vauva vm.09? Tämä on.

No kun sitä mä koitin etsiä mutten löytänyt tietoa. :D
Suurin ainakin taitaa olla komeine mittoineen. :heart:

Ettei vaan sama potra poika kyseessä?

:D

Mä olen kavereiden raskauksista ja vauvoista tosi innoissani. Ja kahdelle vauvakuumeiselle toivon pikaista tärppiä.
En muista, että olisin omien raskauksieni suhteen ollut yhtä innokas :o :D , mutta esim. yhden viidettä ja viimeistä vauvaansa odottavan kaverin raskaus on ollut vauvakuumevaiheesta asti tosi tärkeä juttu myös mulle. Jännitin hulluna, kun kierukka poistettiin, hypin riemusta kun heti tärppäsi, ja tanssin ripaskaa kun selvisi että tulee se kauan odotettu ja toivottu tyttö :heart: . Vielä pitäis jaksaa odottaa 3 kk että pikkuneiti syntyy... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä olen kavereiden raskauksista ja vauvoista tosi innoissani. Ja kahdelle vauvakuumeiselle toivon pikaista tärppiä.
En muista, että olisin omien raskauksieni suhteen ollut yhtä innokas :o :D , mutta esim. yhden viidettä ja viimeistä vauvaansa odottavan kaverin raskaus on ollut vauvakuumevaiheesta asti tosi tärkeä juttu myös mulle. Jännitin hulluna, kun kierukka poistettiin, hypin riemusta kun heti tärppäsi, ja tanssin ripaskaa kun selvisi että tulee se kauan odotettu ja toivottu tyttö :heart: . Vielä pitäis jaksaa odottaa 3 kk että pikkuneiti syntyy... :snotty:

En mäkään omista raskauksistani innoitse samalla lailla kun ystävien. En nauti odotuksesta just lainkaan, synnyttää kyl voisin kuin vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

En mäkään omista raskauksistani innoitse samalla lailla kun ystävien. En nauti odotuksesta just lainkaan, synnyttää kyl voisin kuin vaan.

Synnyttäminen on kivaa :D, raskaanaolo taas...no, riippuu. Siitä, lentääkö laatta vai ei.

Mutta yksi asia on yhteistä sekä mun omille raskauksille että ystävien odotuksille: äitiys- ja vauvanvaatteiden shoppailu sujuu multa todella hyvin :D. Ja vaunujen yms hiplailu lastentarvikeliikkeissä :snotty:

Yhteistyössä