Kummanlaisista naisista miehet enemmän tykkäävät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysely
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysely

Vieras
Jos olet mies niin aina vaan parempi.. Mut naiset, mitä sanoisitte, kokemuksesta tai ihan vaan "veikkauksia" ja ajatuksia otetaan vastaan.

Eli tapaus A: Urheilullinen, sporttinen, vaatteet sporttisia, kengät myös (tyyliin Addun tennarit). Hiukset usein ponnarilla. Ei kuitenkaan mikään hieltä haiseva, vaan siisti kaikinpuolin. Eikä nyt aina missään verkkareissa, mut esim. huppareita yms. urheilullisia vaatteita, farkkuja suurimmaksi osaksi. Hyväkroppainen, ei kuitenkaan mikään lihaskasa..

Tapaus B: Itseään laittava, hiukset, meikit ja vaatteet ihan vimpanpäälle AINA, ei lähde ulos ilman meikkejä ja muodinmukaisia vaatteita, hiuksia ei koskaan laita "pelkästään" ponnarille. Itsensä laittamiseen menee päivässä pitkiä aikoja. Tuoksuu aina hyvälle, käy mahd. solariumissa, laittaa kynnet, käy melkeinpä säännöllisesti kampaajalla ja kynsihoidoissa. Hoikka, käyttää vaatteita, jotka korostavat hänen muotojaan hyvin.

Kertokaa, kertokaa!! :D

Äh, nää vois olla sama ihminen tavallaan...? Missä sit se joka on löysä eikä laita itseään? Tai meikkaa, mutta ei aina? Tai lihava ja laittautuu, tai tai tai....

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Äh, nää vois olla sama ihminen tavallaan...? Missä sit se joka on löysä eikä laita itseään? Tai meikkaa, mutta ei aina? Tai lihava ja laittautuu, tai tai tai....

No aattelin, että toi A olis semmonen, joka ei aina meikkaa, pystyy lähtemään kotoa ilman meikkiä ja saattaa usein/pidempiä aikoja ollakin meikkaamatta. Mut halutessaan meikkaa vaikka joka pöivä. Erona B:hen, kun tämä tapaus ei voi kotoaan lähteä ilman meikkiä.

Huvittava kysymys.Mitä ajat takaa?
Riippuu miehestä,vaikea tohon on vastata.
Jaa-a...voisin vastata oman miehen puolesta..jotain a ja b väliltä ;)
Sporttinen mutta tarvittaessa naisellinen :) (niin kuin minä,heh)

Mun ex-mies sano et sen unelma oli joskus sellanen sporttityttö joka käyttää davidin vaaleanpunasta lippaa ja vastaa tota a-vaihtoehtoa. Sitä aiempi poikaystävä oli unelmoinut bodarinaisesta. Itse veikkaan et miehet tykkää sporttisesta enempi. Mut varmaan makunsa kullakin.

Eli ilmeisesti tällä haetaan sitä, että olet itse A ja teit B:stä kanamaisen hölmön sen vuoksi että meidän kuuluu nyt sanoa, että A on parempi?

Okei.

Ehdottomasti A! Siis aivan ehdottomasti! B on ihan HIRVEE! Kaikki miehet VIHAA B:tä!

Moon melkein ku b,paitti en käy solariumissa ja mulla on lihaksia,ei kuitenkaan liikaa.
Toki käytän myös hyvännäköisiä urheiluvaatteitakin,joten mä oon sitten a ja b välimaastosta =)

mun ukko tykkää ei pinnallisista naisista :D eli olisko enempi siis toi eka v aihtoehto..mun tyyli tosin on rennon ja sporttisen välimaastoa..joskus laitan vähän juhlavamoaakin mut hyvin harvoin :x

Mun mies tykkää ehdottomasti tuosta a-vaihtoehdosta. Voi olla että ihailee b-naisiakin (ei tajua kauneudenhoidosta mitään, toisin kuin urheilusta ). Vähiten kiinnostais kuviteltu c, eli nainen joka ei urheile, eikä kiinnitä huomiota ulkonäköönsä lainkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:
mun ukko tykkää ei pinnallisista naisista :D eli olisko enempi siis toi eka v aihtoehto..mun tyyli tosin on rennon ja sporttisen välimaastoa..joskus laitan vähän juhlavamoaakin mut hyvin harvoin :x

Ai sun mielestä hyvännäköisiä vaatteita pitävä nainen on oksettava :laugh: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jos:
Eli ilmeisesti tällä haetaan sitä, että olet itse A ja teit B:stä kanamaisen hölmön sen vuoksi että meidän kuuluu nyt sanoa, että A on parempi?

Okei.

Ehdottomasti A! Siis aivan ehdottomasti! B on ihan HIRVEE! Kaikki miehet VIHAA B:tä!

Höpö höpö ;) Kun musta itsestä tuntuu, että miehet tykkää selvästi enemmän tommosista B-vaihtoehdoista. Ajattelin et ajatteleeko muut näin. Millainen itse olen? Ehkä jotain tosta välimaastosta, niinku moni muukin.

Minun mies ei voi sietää kummankaanlaista naista, koska ei ole itse urheilullinen eikä ikinä ymmärtäias rahan tuhlaamista ulkonäköön, mutta jos noista valita pitää niin varmaan tuon a:n ottaisi ettei tarvi kaikkia rahoja vaimon tälläämiseen pistää.

Yhteistyössä