Kummanlainen miestyyppi näistä kiehtoisi sua enemmän?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
1) Ujo, arka, ”pehmeä” luonne. Arastelee muita ihmisiä. Kaipaa seuraa muttei oikein uskalla lähestyä ketään. Sellainen romanttinen haaveilijaluonne, kiltti ja sympaattinen mutta epävarma itsestään. Luotettava ja tasainen ihminen joka ei tekisi pahaa kärpäsellekään. Luottaa päätöksenteossa enemmän tunteisiinsa kuin järkeensä.


2) Sisäänpäin kääntynyt älykkö. Matemaattisesti lahjakas ihminen joka nauttii kilpailusta ja älyllisistä haasteista. Päätöksenteossa luottaa enemmän järkeen kuin tunteisiin. Järjestelmällinen ja pikkutarkka. Viihtyy yksin ja vaikuttaa ilmeettömältä, mutta ei seurassa ollessaan jännitä ketään. Kohtelias mutta etäinen.
 
"Heidi"
Onneksi ei ole tarvinnut valita kumpaakaan. Mieheni osaa olla romanttinen ja tunteellinen. On silti hyvä matikassa ja taloudellisessa mielessä, ja järkevä muutenkin.
 
Kokemuksesta noi kakkosenlaiset vetää puoleensa, ja mä vedän niitä jostain syystä.

Ykkönen kuulostaisi kyllä paremmalta, mutta ujous ei sytytä yhtään. Enkä tosiaan for real kiinnostuisi sellaisesta, vaikka kuinka tässä yrittäisin selitellä niin.
 
"Aapee"
[QUOTE="vieras";28958863]1) Ujo, arka, ”pehmeä” luonne. Arastelee muita ihmisiä. Kaipaa seuraa muttei oikein uskalla lähestyä ketään. Sellainen romanttinen haaveilijaluonne, kiltti ja sympaattinen mutta epävarma itsestään. Luotettava ja tasainen ihminen joka ei tekisi pahaa kärpäsellekään. Luottaa päätöksenteossa enemmän tunteisiinsa kuin järkeensä.


2) Sisäänpäin kääntynyt älykkö. Matemaattisesti lahjakas ihminen joka nauttii kilpailusta ja älyllisistä haasteista. Päätöksenteossa luottaa enemmän järkeen kuin tunteisiin. Järjestelmällinen ja pikkutarkka. Viihtyy yksin ja vaikuttaa ilmeettömältä, mutta ei seurassa ollessaan jännitä ketään. Kohtelias mutta etäinen.[/QUOTE]

Ykkösen mä nitistäisin hengiltä. On liian nössö mulle.

Kakkosten kanssa olen seukannut, naimisiin menin kuitenkin vähän lämpimämmän kanssa. Mutta kakkonen.
 
"Höh"
[QUOTE="Aapee";28960816]Ykkösen mä nitistäisin hengiltä. On liian nössö mulle.

Kakkosten kanssa olen seukannut, naimisiin menin kuitenkin vähän lämpimämmän kanssa. Mutta kakkonen.[/QUOTE]

En oo tän ketjun aapee...
 

Yhteistyössä