Kumman velvollisuus on kertoa lapsille erosta??

Alter Ego harmaana
Meillä käytiin tuo keskustelu eilen. Kerrottiin yhdessä. Sain tosiaan taistella itseni kanssa, etten kertonut, miten asiat oikein on, kun mies alkoi selittään, että "me äitin kanssa ollaan päätetty..." paskat mä mitään ole päättänyt, se päätti yksin. Mutta tulin siihen tulokseen, että ei ole kovin hedelmällistä yrittää käännyttää lasta isäänsä vastaan...
 
joo
molempien,yhdessähän niitä vanhempia ollaan lapsille...ja ei ole velvollisuus toisella jos toinen 'häippässy päivällä' vaan pakkohan jääneen on se silloin tehdä,näin Mellulle kommenttina..Ja jos toinen ei ns.kestäisi kertoa niin joka ei enää välitä jne.niin hän saa sitten hoitaa sen kertomisen.
 
äiti
eikö ne lapsetkin ole tehty yhdessä! jos tulee sellainen elämäntilanne niin kyllä luulisi kummallakin olevan aihetta osallistua keskusteluun.yhdessä tai erikseen,mutta kannattaahan sitä lapsen kanssa siitä puhua,edes lapsen tasolla.
 
mun muistaakseni äiti kertoi meille lapsille aikanaan... tai en muista sitä tilannetta, mutta muistan vaan kun kysyin äitiltä että mitä mä kerron kavereille, ni äiti sano että kerro että eroavat käytännössä, mut periaattees ei... :) niin minä sitten kavereille kerroin...
tilanne oli silloin että äiti jätti iskän ja äiti lapsineen muutti pois...
 

Yhteistyössä