Kumman synnärin valitsisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syöksy?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syöksy?

Vieras
Jos valittavana olisi tavallinen keskussairaala 10 min ajomatkan päässä tai yliopistollinen keskussairaala reilun tunnin ajomatkan päässä. Kumman valitsisitte? Ensisynnyttäjä olen ja suvussa on syöksyjiä.

Suvun syöksysynnytykset ei käsittääkseni millään tavoin altista sua sen enempää syöksysynnytykseen, joten en pohtisi sitä. Ainoastaan sit jos sulla itelläs ois ollu syöksyjä, niin sit sitä pitäs miettiä.

Menisin varmaankin ite ehkä mieluummin yliopistolliseen sairaalaan, eikös siellä ole paremmat valmiudet kaikenlaisissa hätätilanteissa, ja se on mulle tärkee kriteeri, et on valmiudet kaikkeen sairaalassa!

Kyllä valitsisin kauemman eli yliopistollisen keskussairaalan.
Ei se, että suvussa on syöksysynnytyksiä meinaa mitään sun kohdalla. Voi tulla syöksyllä tai sitten ei.

Itse menisin tosiaan turvallisempaan sairaalaan. Itsellä kun kaksi kolmesta on ollu vaarallisia synnytyksiä, ei olis tavis-sairaalassa voitu tehdä paljonkaan... Että suosittelen lämpimästi...

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Suvun syöksysynnytykset ei käsittääkseni millään tavoin altista sua sen enempää syöksysynnytykseen, joten en pohtisi sitä. Ainoastaan sit jos sulla itelläs ois ollu syöksyjä, niin sit sitä pitäs miettiä.
Mulla ollut molemmat syöksyjä, äidilläni kaikki 3 syöksyjä, isoäidilläni kaikki 4 syöksynä, myös pylly edellä tuleva esikoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja tilastoharha:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mulla ollut molemmat syöksyjä, äidilläni kaikki 3 syöksyjä, isoäidilläni kaikki 4 syöksynä, myös pylly edellä tuleva esikoinen.

Olisko vaikka ihan sattumaa, ei perinnöllistä? En tiedä, mutta en ole koskaan kuullut että se suvussa välttämättä kulkisi, vaikka jossain suvussa näin olisikin. Vai onko siitä oikein jotain tilastoa tehty?

Yhteistyössä