S
syöksy?
Vieras
Jos valittavana olisi tavallinen keskussairaala 10 min ajomatkan päässä tai yliopistollinen keskussairaala reilun tunnin ajomatkan päässä. Kumman valitsisitte? Ensisynnyttäjä olen ja suvussa on syöksyjiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla ollut molemmat syöksyjä, äidilläni kaikki 3 syöksyjä, isoäidilläni kaikki 4 syöksynä, myös pylly edellä tuleva esikoinen.Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Suvun syöksysynnytykset ei käsittääkseni millään tavoin altista sua sen enempää syöksysynnytykseen, joten en pohtisi sitä. Ainoastaan sit jos sulla itelläs ois ollu syöksyjä, niin sit sitä pitäs miettiä.
Alkuperäinen kirjoittaja tilastoharha:Mulla ollut molemmat syöksyjä, äidilläni kaikki 3 syöksyjä, isoäidilläni kaikki 4 syöksynä, myös pylly edellä tuleva esikoinen.Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Suvun syöksysynnytykset ei käsittääkseni millään tavoin altista sua sen enempää syöksysynnytykseen, joten en pohtisi sitä. Ainoastaan sit jos sulla itelläs ois ollu syöksyjä, niin sit sitä pitäs miettiä.