Kumman suhteen valitsisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ooooooo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ooooooo

Vieras
Ottaisitko miehen joka olisi 100% luotettava ettei petä, kohtelisi sinua hyvin, auttaisi paljon lasten- ja kodinkin hoidossa. Välillänne ei kuitenkaan olisi mitään kipinää ikinä ollutkaan ja mies olisi arjessakin etäinen. Suhteenne olisi ns. kämppissuhde.

Vai ottaisitko miehen joka olisi luonteetaan äkkipikainen ja pahoittaisi mielesi tämän tästä, auttaisi lasten kanssa ja kodinkin siisteydessä mutta huomattavasti em. vaihtoehtoa vähemmän. Rakastaisitte toisianne kuitenkin intohimoisesti ja kipinä säilyisi arjessa aina. Pääasiassa teillä menisi oikein hyvin.

Minkälaisen suhteen valitsisit?

Ottaisin tuo ekan. Oon niin paljon riidelly ja taas rakastanu tässä nykyisessä suhteessa, että tasaisempi elämä ois mukavampaa. Ainakin tällä hetkellä menee niin.

Olin 9 vuotta ykkösen kanssa, erosin koska seksi tuntui sukurutsaukselta. Lapsia tosin ei ollut. Nyt olen ollut 7 vuotta kakkosen kanssa, meillä on yksi lapsi. Olemme onnellisia ja suunnittelemme naimisiin menoa. <3

Eli vastaus on jälkimmäinen.

Tietysti ekan kanssa voi sinnitellä ystävyyttä muistuttavassa suhteessa, mutta kyllä se aikaa myöten alkaa tympimään ja rassaamaan suhdetta kun mies haluaa kuitenkin usein seksiä ja tulee hyvin tyytymättömäski kun tajuaa ettei nainen halua häntä. Mies ei halua olla naiselle kaveri vaan rakastaja. Vaihtoehtoja ei kuitenkaan ole vain kaksi, vaan jokainen voi hylätä epäsopivat ehdokkaat tai nykyisen kumppanin ja etsiä itselleen sopivamman. Seksuaalinen kipinä on aika tärkeä asia parisuhteessa.

Aika vaikee. Mutta jos yksin ei voisi olla ja noista pakko jompikumpi, niin mieluummin mä sitten vaikka ton lasten/kodinhoitajan ittelleni ottaisin kuin jonkun paskapään.

Valkkasin aikanani B:n "vikoineen" koska en voisi kuvitellakaan ottavani A:ta ja elää onnellisena vuosikymmeniä.

Nyt kun B:stä on suurimmat särmät hioutuneet niin hän on A:n veroinen kotihommienkin suhteen samalla kun parisuhdekipinä on pysynyt ennallaan.

Ottaisitko miehen joka olisi 100% luotettava ettei petä, kohtelisi sinua hyvin, auttaisi paljon lasten- ja kodinkin hoidossa. Välillänne ei kuitenkaan olisi mitään kipinää ikinä ollutkaan ja mies olisi arjessakin etäinen. Suhteenne olisi ns. kämppissuhde.

Vai ottaisitko miehen joka olisi luonteetaan äkkipikainen ja pahoittaisi mielesi tämän tästä, auttaisi lasten kanssa ja kodinkin siisteydessä mutta huomattavasti em. vaihtoehtoa vähemmän. Rakastaisitte toisianne kuitenkin intohimoisesti ja kipinä säilyisi arjessa aina. Pääasiassa teillä menisi oikein hyvin.

Minkälaisen suhteen valitsisit?

No en kumpaakaan! Nimittäin pitäisin äkkipikaista miestä tyhmänä ja olis vaikea nähdä, että "rakkaus" kestäis tollasella kohtelulla kauaakaan.
Ja kun on täysin mahdollista löytää myös mies, joka kohtelee hyvin, on luotettava ja jonka kanssa on kipinää... Ettisin sellaisen.

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
Eli tästäkin otoksesta jo näemme että kumpikaan vaihtoehto ei ole "helppo tie onneen ja pitkään parisuhteeseen". Yksi sopii toiselle ja toinen toiselle, ja jollekin ei sovi kumpikaan.

Niin ja jos ei löytyis niin ei vois mitään. Olisin mielummin yksin kuin miehen kanssa, joka kohtelisi minua huonosti, tai miehen kanssa, jonka kanssa ei olisi alunalkaenkaan ollut mitään kipinää.

Ekan ottaisin. Olen itse aika nopea tulistumaan joten mulla on pakko olla rauhallinen mies. Jos taas olisin itse kuin viilipytty niin voisin täydentää hyvin tuota tokaa.

Yhteistyössä