Kumman paidan pistän pikkujouluihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhlahumuun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juhlahumuun

Vieras
Laitan siis mustat suorat housut ja korkea korkoiset nilkkurit (mustat), punainen, kimaltava ohuesti neulottu huivi harteille ja samaa sävyä olevat korut joissa samaa punaista, mustaa ja hopeaa.

Paidassa tosiaan kaksi vaihtoehtoa, samanlaiset molemmat mutta väri on joko musta tai punainen.. sellaista kiiltävää, kevyesti laskeutuvaa kangasta, jossa pieniä hopeisia paljetteja ja olkapäät jää paljaaksi, kaulan ympäri menee lenkit jotka pitää topin ylhäällä. Laitanko siis punaisen vai mustan topin? Seppälästä tänään ostin, jos joku tietää millaista tarkoitan.

Ja laukkuasiaa mietin, onko ihan typerää jos laitan hopean värisen olkalaukun noiden kanssa?

Mutta siis on ok, jos laitan sen mustan paidan ja mustat housut ja mustat kengät -ja sitten harteille sen kimaltavan tumman punaisen huivin ja korut joissa mustaa/hopeaa ja tummaa punaista? Ja tosiaan se hopeainen laukku.

Ekaa kertaa ikuisuuksiin oon minnekään menossa, niin haluan varmistaa etten näytä ihan tätiltä siellä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä varmistaa:
Mutta siis on ok, jos laitan sen mustan paidan ja mustat housut ja mustat kengät -ja sitten harteille sen kimaltavan tumman punaisen huivin ja korut joissa mustaa/hopeaa ja tummaa punaista? Ja tosiaan se hopeainen laukku.

Ekaa kertaa ikuisuuksiin oon minnekään menossa, niin haluan varmistaa etten näytä ihan tätiltä siellä..

Mihin sä sitä huivia tarvitset?! Jos sulla kerta on jo paita? Huivit on tätimäisiä, unohda se, ainakin kertomasi perusteella. Toisaalta, jotain nuorekkaampaa vois ajatella kuin mustia suoria housuja, aika tylsä valinta...mut, tärkeintä tietty että olet itse tyytyväinen :)

Mulla on ylipainoa, joten en todellakaan voi pukea hametta (=paksut jalat). Samoin käsivarret on läskit, siksi pakko laittaa jotain allien suojaksi kun toppi on hihaton. Siksi tämmöiset vaatteet..

Yhteistyössä