Kumman ottaisit nyt: Lapsen vai rahaa?

  • Viestiketjun aloittaja "Lilli"
  • Ensimmäinen viesti
itsekin hoidoissa ollut
[QUOTE="vieras";28769053]Lapsen ottaisin. Rahalla kun ei lasta saa tekemälläkään. Nim. juuri 7. lapsettomuushoito epäonnistui[/QUOTE]

:hug: Olen pahoillani. Toivottavasti teitä vielä onnistaa.
 
Goddes Hera harmaana
Jos juuri nyt pitäisi päättää ottaisin rahat, ellei se tarkoita että olemassa olevista pitäisi luopua.

Lapsen ottaisin, jos päätös olisi joko tai loppuelämän ajaksi.

Eli, rahat nyt ja lapsi/lapsia lisää muutamien vuosien päästä
 
"vieras"
Olen toivotusti ja suunnitellusti raskaana, eli ehdottomasti lapsen. Sukupuolta en haluaisi valita. Mutta jos joku tähän heti perään olisi kolmatta lasta tyrkyttämässä, niin valitsisin kyllä oikein mielelläni rahat :)
 
mitähittoa
Eli suhde vasta alussa, jos tästä nyt mitään oikeaa suhdetta ikinä kehkeytyy, kun ei oikein tyydytä seksuaalisesti tuo mies, vaikka muuten natsaakin.

Mies "suostuu" seksiin noin kerran viikossa ja seksi on silloin ihan hyvää, joskin mies on omaan makuuni liian hellä ja multa kerkeää mennä fiilis, koska mies vitkuttelee esileikin kanssa liian pitkään, eikä mene ajoissa "asiaan" vaikka yrittäisin.
Noh, mutta muuten sitä seksiä ei sitten välttämättä ole ollenkaan vaikka viikkoon.
Yritän monesti, mutta mies ei ala millekään. Hänellä alkaa kyllä seisoon kun yritän, mutta siltikin kieltäytyy.
Joskus vaikuttaa siltä, että mies saa enemmän kicksejä jostain hiplailusta, kuin seksistä.

Kokemusta moisesta? Mikä tuohon voisi olla syynä?
Tuskin ainakaan tilanne muuttuu jatkossa


Ai niin, se täytyy vielä mainita, ettei mies omien sanojensa mukaan edes masturboi juuri koskaan. Aikoinaan armeijassakaan ei sanojensa mukaan masturboinut kertaakaan, eli ei ole kai edes tosi nuorena ollut kovin seksuaalisesti aktiivinen.
Täytyykö mun nyt jättää tuo tyyppi tämän takia?
 
kahvikirahvi
Riippuu miten tarkat kriteerit tossa on. Jos sen miljoonan jälkeen ei olisi mahdollista saada lasta enää ollenkaan, ottaisin lapsen. Mutta jos voisi myöhemmin 2hankkia" lapsia, niin sitten se miljoona.
 
"vieras"
No rahat! Meillä kaksi lasta joista nuorempi on 1kk, että en todellakaan tähän soppaan haluaisi nyt kolmatta lasta. Vasta vuosien päästä sitten. Joten rahat kiitos.
 

Yhteistyössä