Kumman ottaisit? Miehistä...

A. Kiltti, taatusti rehellinen, määrätietoinen bisnesmies, hyvä tuloinen, luotettava ja rakastaisi ja pitäisi huolta aina. Mutta samalla aika tylsä ja mielikuvitukseton, huono ja haluton sängyssä.

B. Luonnonlapsi, haahuilija, taiteellinen, elää kädestä suuhun, aika hulivili (lue ei voi olla varma luotettavuudesta) mutta hauska, sponttaani, mahtava sängyssä.

Mulla olis tällaset miehet nyt tarjolla. Oon ihastunu kumpaankin. Ja toinen sattuu olemaan lapseni isä....
 
EN EDES MIETI
Ehdottomasti A. Minä haluan terveen turvallisen perheen. Seksi ei ole tärkeintä vaan ystävyys. Ystävyyttä ei minun kans kannata suunnitella jos ei tiedä mistä kaveri herää seuraavana aamuna. Siksi ehdottomasti eka.
 
tissipapu
A:n ottaisin. Eihän tuota B:tä kattelisi kovinkaan kauaa. Kyllä kai sitä seksielämää voisi yrittää jotenkin paremmaksi viritellä, mutta epäluotettavaa perusluonnetta (taiteilijaluonne, my ass) tuskin miksikään muutetaan.
 
minä
mä ottaisin sen lapsen isän oli kumpi tahansa. siis jos vaan sitä miestä kiinnostaa olla sen lapsen isä! (itse en olisi kyllä kummankaan kanssa hankkinut lasta alunperin)
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Kirjoitustavasta päätellen lapsen isä on herra B :D

Ja mä pitäisin molemmat, eläisin lapsen kans kaksin, mut jos tulee "tarve" niin soittaisin fiilis-pohjalta apua :whistle:

Juuri näin, moniavioisuus kunniaan, vaadin kahdeksan vaimoa.

 
mie
no tuota... riippuu miten vakavaa suhdetta hakee.
B:tä ei jaksais katsella kovin pitkään, ei sopis millään samaan huusholliin mun kanssa.
A taas vois yllättää... mutta jos ei oo minkäänlaista kipinää, niin vaikeeta olis tuon kanssa saada muuta kuin kaverisuhdetta aikaan.
In real life, en ottais kumpaakaan.
 

Yhteistyössä