Kumman ottaisin itselleni joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Äitini laittoi rahaa. Eli Sodastream-kone vai tämmöinen OBH Nordica, Smoothie Twister tehosekoitin OBH Nordica, Smoothie Twister tehosekoitin 6630 | citymarket.fi verkkokauppa ?

Kumpikin olisi kiva. Juon paljon kuplavettä, tekisin sillä siis lähinnä makuvichyjä. Tykkään vähähiilihapollisesta juomasta joten toi olisi hyvä, kun saa itse säädellä sitä.

Tykkään smoothiesistäkin ja tuo olisi tuollainen takeaway-malli, kätevä.

Ei kumpikaan ellet halua turhia tavaroita viemään pöytätilaa tai pölyttymään kaappiin. Molemmat menettävät uutuudenviehätyksensä aivan helvetin nopeasti ja sen jälkeen useimmiten jäävät kokonaan käyttämättä.

Näin minulle sanottiin samassa tilanteessa ja silti ostin. Ja juuri niin kävi.

Alkuperäinen kirjoittaja älä osta;29315008:
Ei kumpikaan ellet halua turhia tavaroita viemään pöytätilaa tai pölyttymään kaappiin. Molemmat menettävät uutuudenviehätyksensä aivan helvetin nopeasti ja sen jälkeen useimmiten jäävät kokonaan käyttämättä.

Näin minulle sanottiin samassa tilanteessa ja silti ostin. Ja juuri niin kävi.

Jos kyllästyn limsakoneeseen, voin viedä sen mökille. Eipähän tarvi kantaa sinne pulloja. Sinä siis kyllästyit siihen? MIksi?

Toisen saa varmaan kaupattua eteenpäin. Se on kätevä kun lähden aamulla töihin, voin juoda aamiaisen matkalla, tai ottaa salille mukaan.

On mulla jäätelökonekin, ja teen sillä silloin tällöin jäätelöä, kun olen laktoosi-intolerantikko ja saan siinä mitä makuja haluan.

[QUOTE="Helekkarin Heittomerkki";29315059]Mulla on toi smootheri ja se on kyllä kätevä. Viikottain meillä käytössä.[/QUOTE]

Onko siitä hyvä juoda? Ja onko se tiivis jos on repussa?

Minä sain tuon sodastreamin synttärilahjana. Ehkä kerran viikossa mies tekee sillä jotain juomia. Makuvesien tekemiseen on kyllä ihan kätevä, mutta limut eivät kyllä maistu mun mielestä niin hyviltä kuin kaupan. Mutta noita vissyistä saa kyllä hyvänmakuisia. Itse en hirveästi limuista jne. tykkää, siksi on jäänyt vähälle käytölle :/

[QUOTE="Aapee";29315108]Onko siitä hyvä juoda? Ja onko se tiivis jos on repussa?[/QUOTE]

On hyvä juoda ja on myös tiivis. Kansi pysyy varmasi tiiviisti kiinni repussakin, mutta se korkki voi kyllä aueta, jos kovin pääsee muiden tavaroiden seassa pyörimään.

Smoothieta päivässä kaksi kannullista. Suosittelen!! Ja ei todellakaan jää kaappiin pölyttymään. (Nimin. 13vuotta päivittäisessä käytössä).

Hiilihapotuslaitteita en suosittele, ei tee hyvää hampaille. (Siis hiilihapolliset juoma ylipäänsä).

Meillä on Soda stream (tai, itse asiassa kaksi, toinen mökillä). Kaupan mehutiivisteistä saa uusia ja älyttömän kivoja limsoja. Oma suosikkini on trooppiset hedelmät.

Sodastreamin minä ottaisin. Säästää ihan älyttömästi kun ei tarvi ostaa kaupan kivennäisvesiä, eikä paina kauppakassit niin paljon kun ne pullot painaa kuitenkin aina.

Smoothieta päivässä kaksi kannullista. Suosittelen!! Ja ei todellakaan jää kaappiin pölyttymään. (Nimin. 13vuotta päivittäisessä käytössä).

Hiilihapotuslaitteita en suosittele, ei tee hyvää hampaille. (Siis hiilihapolliset juoma ylipäänsä).

Yhtä lailla se happohyökkäys tulee smoothiestakin. Aina se tulee syödessä, mutta voihan sitä ottaa purkkaa päälle tai xylitol-pastillin, niin se katkeaa. Ja ruoan kanssa sitä usein kivennäisvesiä juodaan, joten se happohyökkäys tulee siitä ruoastakin, eli on ihan sama juoko vettä vaiko kivennäisvettä sen kanssa.

sodastream saatiin viime vuonna joululahjaksi eikä todellakaan oo jäänyt käyttämättä. yleensä ihan vaan hapotetaan vettä ja sitten sitruuna- tai limemehua ollaan lisätty, hyvää on. niitä limutiivisteitä ei olla paljoa käytettykään mutta makuvesitiivisteitä (pieniä lasipulloja) jonkun verran.

Sodastream on ollut kyllä ahkeralla käytöllä, ei sillä limukkaa tule tehtyä mutta hiilihapotettua vettä sitäkin enemmän, lähes joka päivä.

On tommonen vähän edistyksellisempi ja hienompi kuin "karvalakkimalli"

Ihan tyylikäs, eikä todellakaan haittaa että vie pöytätilaa.

lrgscaleSodastream%20Source%20White%20Plastic.jpg

Yhteistyössä