kumman ostaisit (asunto)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neppinenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eka oli tietty isompi mutta oli jotenkin hajuton ja mauton, valkoista laattaa, seinää, kaapinovea ja vaaleat lattiat.

Toinen oli enempi minun makuun, toisaalta siellä oli huonekalut mutta keittiössä oli tummaa laattaa, värillisiä tapetteja jne.

Eka oli tietty isompi mutta oli jotenkin hajuton ja mauton, valkoista laattaa, seinää, kaapinovea ja vaaleat lattiat.

Toinen oli enempi minun makuun, toisaalta siellä oli huonekalut mutta keittiössä oli tummaa laattaa, värillisiä tapetteja jne.

Oon vissiin niin kalkkis, mutta mua ällötti se tumma laatoitus siinä kakkosen keittiössä. Jotenkin tunkkainen ja tympeä. :p Mä haluaisin keltaisen country-keittiön, jos ois ihan oman maun mukaista laittamassa. En jaksais missään yökerhomaisessa mustassa tehdä mitään.

Eka vaihtoehto oli pinnoiltaan paljon enemmän minun mieleeni.Pidän myöskin paljon käytännöllisempänä asuntoa jossa on kaksi kerrosta. Esim. yläkerrassa saa nukkua rauhassa ja alakerrassa oleilla vapaammin kun tietää ettei kaikki äänet häiritse yläkerrassa nukkuvaa. Mielestäni tilat myös jakaantuvat kivemmin kun on jaettu kahteen kerrokseen.

Mä ottaisin yksitasoisen. Perustelut: sauna yläkerrassa on kosteusriski, toisekseen yläkerran hikikopista ei pääse ulkoilmaan vilvoittelemaan, jos luin pohjaa oikein. Yksitasoinen on mun mielestä myös kivempi pienten lasten kanssa, siivous helpompaa, ei tarvitse ravata portaita painajaisia rauhoittelemaan ja helpompi valvoa niitä väistämättä syntyviä tappeluita. Vaatehuone plussaa ja remppoja ei varmaan heti tiedossa talossa. Ja siinä oli tosi halpa vastikekin!

Kaakelit ei ole mikään ongelma, mustat on synkät mutta kaakelimaalia tai saneerauslaattalaastia ja uudet kaakelit entisten päälle. Tasot voi vaihtaa.

Ekan plussia olis se et alakerrassa tosiaan iso makuuhuone.Miinuksia ikkunalistat (kamalanväriset),liesi, verhotangot puuttuu.

Tokassa hyvää just takapiha ja yxtasosuus..

No siis ensinnäkin, ikkunalistat onki ihan hirveen vaikee maalata :D
Toisekseen en muuttais kumpaankaan, hirveetä aluetta. Mustalaiset liikkuu. Varsinkin tuon ykstasoisen ympärillä.

Yhteistyössä