kumman näistä haluisit saada vauvallesi kastelahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
tinakehys jossa reunassa enkeli,kaiverruksille ei varsinaisesti paikkaa mutta siihen saa ne vai kylpypyyhe jossa pieniä koalan poikasia(vauvojen kokoa) jollaista ei joka marketissa myydä(pieni puoti jonka omistaja tekee painatukset ja muut itse) johon tulee vauvan nimi ja kastepäivä tai vaihtoehtoisesti synymäpäivä.

mitä laittaisit pyyhkeen kaveriksi?ja kumman päivämäärän kastepäivän vai synt.päivän?
 
d
Jos et ole kummi, niin pyyhe. Musta on kummien asia ostaa kehyksiä ja muita sellasia. Mekin saatiin kolmet kehykset (kummeilta+kahdelta muulta) eikä ollu kauheen kiva, mitä me niin monilla?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
No ei ainakaan kehystä :x Sorry, mä en ole tälläisen söpöstelytavaran ystävä. Joten siis kylpypyyhe ilman mitään nimiä ja lisäpainatuksia. Sille olisi varmasti käyttöä.
jos pyyhkeen valitsen laitatan painatukset siihen niin muistaa milloin saatu,tosin jälkikäteen nekin laitettava kun ei tiiä mitä siihen nimeks laitetaan.Mikset tahtoisi painatuksia?
 
höh?
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Pyyhkeet.. Mutta en käyttäisi niitä koskaan sillä isot pyyhkeet ovat käytännöllisempiä kun vauva kylmissään suihkun jälkeen.
Antaisin ne pyyhkeet sitten aikuiselle lapselle aikanaan muistoksi.
eikös tossa ollut kyse kylpypyyhkeestä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Pyyhkeet.. Mutta en käyttäisi niitä koskaan sillä isot pyyhkeet ovat käytännöllisempiä kun vauva kylmissään suihkun jälkeen.
Antaisin ne pyyhkeet sitten aikuiselle lapselle aikanaan muistoksi.
tää ei oo mikään iso pyyhe vaan vauvalle sopiva ja sitten isompana menee ihan vaikka käsipyyhkeenä,aikuiselle tää pyyhe olis ihan käsipyyhekokoa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja höh?:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Pyyhkeet.. Mutta en käyttäisi niitä koskaan sillä isot pyyhkeet ovat käytännöllisempiä kun vauva kylmissään suihkun jälkeen.
Antaisin ne pyyhkeet sitten aikuiselle lapselle aikanaan muistoksi.
eikös tossa ollut kyse kylpypyyhkeestä?
kylpypyyhe olisi joo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Pyyhkeet.. Mutta en käyttäisi niitä koskaan sillä isot pyyhkeet ovat käytännöllisempiä kun vauva kylmissään suihkun jälkeen.
Antaisin ne pyyhkeet sitten aikuiselle lapselle aikanaan muistoksi.
tää ei oo mikään iso pyyhe vaan vauvalle sopiva ja sitten isompana menee ihan vaikka käsipyyhkeenä,aikuiselle tää pyyhe olis ihan käsipyyhekokoa.
No ei sen kokoiselle pyyhkeelle oo oikeastaan käyttöä vauvalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
No ei ainakaan kehystä :x Sorry, mä en ole tälläisen söpöstelytavaran ystävä. Joten siis kylpypyyhe ilman mitään nimiä ja lisäpainatuksia. Sille olisi varmasti käyttöä.
jos pyyhkeen valitsen laitatan painatukset siihen niin muistaa milloin saatu,tosin jälkikäteen nekin laitettava kun ei tiiä mitä siihen nimeks laitetaan.Mikset tahtoisi painatuksia?
koska ne näyttävät rumilta 95% todennäköisyydellä. Simplicity is beauty - pätee usein. Siinähän on niitä kuvioitakin vielä. Tulee kohta sellainen sillisalaatti. Tai sitten olen nähnyt messuilla liikaa näitä "nimikoituja" tuotteita ja emme jaa samaa visuaalista yhteyttä.

Mä tiedän kyllä että se on lapsen pyyhe ja milloin hän on syntynyt ilman muistutustakin. Ehkä suurperheelliselle tarpeellisempi tieto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Pyyhkeet.. Mutta en käyttäisi niitä koskaan sillä isot pyyhkeet ovat käytännöllisempiä kun vauva kylmissään suihkun jälkeen.
Antaisin ne pyyhkeet sitten aikuiselle lapselle aikanaan muistoksi.
tää ei oo mikään iso pyyhe vaan vauvalle sopiva ja sitten isompana menee ihan vaikka käsipyyhkeenä,aikuiselle tää pyyhe olis ihan käsipyyhekokoa.
Se just siinä on ettei niin pienellä pyyhkeellä kauheesti ole käyttöä.
 
vieras
Ehdottomasti pyyhkeen. :) Itse painattaisin pyyhkeeseen lapsen syntymäpäivän ja pyyhkeen kaverina paketissa voisi olla läpimät pikkutöppöset tai jokin nätti yöpuku. Tai jos löydät tuollaisesta pikkupuodista kivat puiset valokuvakehykset... ;)
 
yksi mielipide
Itse haluaisin lapselleni ehdottomasti pyyhkeen. Kehyksin on kyllä siinä suhteessa kiva, että siinä on jokin oikea käyttötarkoitus, eikä pelkkä koriste.
Kannattaa vähän miettiä minkälainen perhe muuten on kyseessä.
Joskus harmittaa, että esim. kummi on ostanut lapselleni semmosen tinaputken, johon kastetodistus laitetaan. En henkilökohtaisesti pidä siitä yhtään. Ihan turha ja lojuu kaapissa. Samalta kummilta tulee joulu- ja synttärilahjoiksi muovisia ja yleensä ääntäpitäviä leluja, jotka eivät ole kovin laadukkaita, monet meneet nopeasti rikki. Ei sinänsä, mielestäni lahjakäytäntö on vähän hassu, itse en todellakaan odota lapselleni mitää lahjoja, mutta olen toki kiitollinen lapsen puolesta aina kun hän/he jotain saavat. Samalla toivon, että lapsi itse oppii arvostamaan saamiaan lahjoja, ovat ne mitä tahansa (ja piilotan usein omat ajatukseni). Tästä syystä olemme sopineet lapsen kanssa, että kun hän saa pian uuden hyllyn, pääsee myös kastetodistusputki esille, lapselle kun on tärkeä ja mielestäni on myös siksi tärkeä, että kummi on sen valinnut ja onhan hän meille rakas.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
No ehdottomasti se enkelikehys, jos se sellainen mihin tulee valokuva. Meillä kaikille lapsille haluttu valokuvakehykset ja/tai albumit joissa kaiverrukset.
sekin oli tosi nätti,täti olen en kummi.Mutta luulen että niitä kehyksiä joku kuiteskin tuo tai sitten mun tuurilla ei tuo ja ite vien jotain muuta,kun en tiiä mitä kummit hänelle tuo,itse kummina antanut lusikat ja itse tahtoisin että lapsi saisi sen kummilusikan mut mistäs sen tietää tuoko noi kummit lusikka vai kehystä.....
 

Yhteistyössä